Kendimizde Bildiğimiz Hatalar

16:08

İnsan kendinde bildiği,düzeltmesi gereken şeyleri nasıl düzeltir? Hayır sorunumun ne olduğunu biliyorum ama çözüme kavuşturamıyorum.Yapamıyorum. İnsanın kişiliği,karakteri yıllar geçse de değişmez derlerdi hatta derdik de kendimde bunu görünce daha bir ikna oldum.İnsanlar beni bu ara yine kendinden soğutmaya devam ediyor.Yine herşeyi ama herşeyi kendime dert olarak aldığım için tüm yüzüm sivilce ile doldu.

Hayatta aslında hiçbir işlev yapmıyorum,evde oturuyorum.Ama kırk yıllık bir yorgunluk var sanki üzerimde.Okulum 5.yılında ve 6.yıl oldu gibi.Çevremdekiler aynı şeylere çalışmaktan bıktın,sende haklısın diyorlar ,cidden bıktım.Aynı şeyleri okumaktan,çalışmaktan...Okula hiç dönesim yok,resmen bıktım.2 hafta oldu okul açılalı,gitmek içimden bir türlü gelmiyor.Napıcam ben ya! Arkadaşlarımdan bıktım,çünkü yoklar.Benim istediğim gibi bir arkadaşım cidden yok yani.Ben arada günde bir de olsa mesaj atan arayıp soran bir arkadaş istiyorum.Yok ,herkes kendi aleminde.Yürüyün gidin be millet,bırakın beni sizde kendi halime.Neyse şimdilik böyle saçmalıyorum.Siz hangi saçmalıkları yapıyorsunuz?


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe