Karlı Günden Merhabalar

16:41

Herkese merhabalar,
Uzun bir zamandır yokum.Sınavlar sağolsun doğru dürüst giremedim.Biliyorsunuz bu sene 5.senem .Çok çalışmam lazım ama nerde.Takipçilerimin bazıları kaçmış yokluğumda.Ama biliyorsunuz ki ben burayı toptan bırakmam.Tabi arada bunalıyorum,yazamıyorum yoğun oluyorum.Twitterıma girin,beni bulun.Kesin oralarda dökülüyorumdur.

Özellikle son zamanlarda kendimi iyice kaybettim.Naptığımı bilmiyorum.Saçmaladığımın farkındayım ama kendimi kaptırdım.Yaptığım saçmalıklardan ilkiyle başlıyorum.Benim Burak'ın hesabını stalkladığım daha doğrusu hikayelerini açmak için kullandığım bir stalk/fake hesabım var instagramdan.Bu hesabımı yabancı bir kızın resimlerini koyup açtım hesabı.Neyse sonra ben bu hesabımdan yakın arkadaşımı swarm'dan bir çocuk eklemişti.O kimmiş diye bakmak için kullandık.Çocuğu ekledim.O da kabul etti.Sonra mesaj attı.Neyse ben fake ismimle çocukla konuşmaya başladım.Çocuk bana bildiğiniz aşık oldu.Allah'ım diyorum.Yapma etme Tuana yazık çocuğa diyorum.Hatta çocuğa kendini kaptırma bak ben her an gidebilirim,sadece burdayım başka bir yerde olmaz dedim.O da tamam dedi.Konuşmaya devam ettik.En son numarasını verdi,whatsapp dan konuşalım dedi.Tabi öyle bişey olsa bütün foyam ortaya dökülücek.Kimim ben falan filan.Çocuk iyi niyetli olmasa hayatta yazmam,kandırmaya devam ederim.Ama çocuğa bak bu son konuşmamız olsun,ben sana ordan yazamam hakkını helal et filan dedim.Ama en sonunda sadece ordan konuşacağımız konusunda anlaştık.Ben çocuğu kandırmaya devam.Aslında kandırmıyorum.Yani yine benliğimle konuşuyorum ama ne bileyim.Büyük bir günahın içindeyim.

İkinci yaptığım saçmalık ise şu; Geçen günlerde bir arkadaşımla aynı memleketten olduğumuzu anladık.Ortak arkadaşlarımızı konuşurken çocuğun birini gösterdi.Ben de isminden tanıyormuşum gibi geldi ama tanımıyormuşum meğersem.Ben çocuğu gösterince önce bir beğendim.Kafama sadistçe bir plan koyup ,çocuğu her yerden gizlice takibe başladım.Twit atsın beğenicektim filan.Ama ne hikmetse atmadı hiç.Geçen gün içmiştim ben biraz.Kafam da zurna olunca bir cesaret geldi.Taaa ağustos ayındaki twitini favladım çocuğun.Yuh anasını.Neyse sonra çocuk hemen beni instagramdan ekledi.Seni tanıyorum ama çıkaramadım filan diye.Neyse böyle konuşmaya başladık.Şuan çocukla konuşuyorum ama vazgeçtim.Beğenmiyorum.Böyle saçma sapan bir işe neden girdim hiç bilmiyorum.Bildiğiniz adım o.... diye çıkıcak memlekette.Kimseye de yaptığım saçmalığı anlatamadım.Hay anasını ya.

Öyle boklu bir deredeyim.Bana akıl verin please!

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe