WİSH LİST || DİLEK LİSTESİ

13:58

Bir blogger arkadaşımızın böyle bir yazısını görünce dedim bende yapayım bir wish list.İlerde yaptıkça yaptım diye yazarım dedim.Bu arada bende wish list bitmez ama yine de 10 madde ile kendimi sınırlandırdım.

1.Aşık olmak
(Hayatımın erkeğini diyeyim ben 20 yıldır siz deyin 25 yıldır bekliyorum.Bekle babam bekle,gel artık.)

2.Okulu bitirmek 
(Okulumun 5.senesindeyim,6 olmasın artık bıktım okumaktan.Bölümümden nefret etmem de cabası.Neyse bitecek illaki)

3.Zayıflamak ; Hedef 56-57 
(İyice şişmanladım bildiğiniz 64 kilo olmuşum bugün baktımda.Boyum 1,70 olmasa hayvan gibi olucam iyice.Neyse yüzmeydi,pilatesti yapıcam gidicek hepsi.)

4. Blog işini büyütüp,bir youtube kanalı açmak
(Açıkçası yüzümü gösterme cesaretini gösterebilir miyim bilmiyorum.Bu iş biraz yaş gibi görünse de olur inşallah.)

5.Yurtdışı seyahatine çıkmak istiyorum.
(Özellikle Danimarka'ya gitmek istiyorum.Hatta oraya yerleşmek istiyorum..Neden derseniz bilmiyorum.)

6.Sosyal çevremi geliştirip,daha fazla insanla tanışmak istiyorum.
(Bunun için faaliyetlere başladım.TEGV,TOG olsun sosyal sosyal gönüllü olucam.)

7.İphone almak istiyorum.
(Ah bir param olsa da alsam.Bıktım bu külüstür Samsung'umdan.)

8,Okulum bitse de bitmese de kendime bir cafe,pastane gibi bir yer açmak istiyorum.
(Kendim yeni yeni kekler,pastalar börekler yaparım.Oh miss)

9.Yüzme kursuna gitmek istiyorum ve yüzmeyi öğrenmek istiyorum.
(Yapıldı)

10.Dilek listemin sonunu Burak'a sakladım.
(O Burak bana geri dönücek ve bende onu reddedicem.Görücek o pislik,İntikam soğuk ve yavaş yenen bir yemektir hanımlar.)

Benim listem böyle.Sizin listenizde neler var?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. dileklerinin hepsini gerçekleştirmeni diliyorum :)) canım istedi, ben de en kısa zamanda dilek listemi yazayım :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah hepsi hayırlısıyla oluverir :)

    YanıtlaSil
  3. son maddeye bayıldım :D Dileklerinin hepsi gerçekleşsin umarım..

    YanıtlaSil
  4. Son madde başta olmak üzere umarım hepsini gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe