Bunalımsal Aktiviteler

00:48

Aylardır,günlerdir değişmeyen bunalımsal bir ruh hali içindeyim.Açıkçası bu halimin nedenini biliyorum ama çözüm üretmekte hiç yaratıcı değilim.O kadar boş yaşıyorum ki bu ruh halimin nedeni bu.Vizelerim bitti.Şuan size evden yazıyorum,memlekete geldim anlayacağınız.Beni izleyenlerin sayısı gün geçtikçe azalıyor,sizde haklısınız diyorsunuz ki adam gibi birşey yazmıyorsun ki okuyalım? Ama vaktim yok anam bacım ,o kadar boş vaktim var ama yazacak vaktim yok.

Burdayken TEGV,TOG gibi kuruluş amaçları çok önemli olan bir kuruluşa gönüllü olarak başvurdum.Kendime faydam yok bari çocuklara yararım olsun.Kafam kendimden başkası için çalışsın biraz da.Hem kafam dağılır belki de benim diyerek ne kadar gönüllü kuruluş,faaliyet varsa başvurdum.Yamaç paraşütüymüş,dağcılıkmış,kayakçılıkmış bu gibi etkinliklere de adımı yazdırdım.Bitmeyen okulumun 5.senesinde kendimi üniversite faaliyetlerine açtım ilk defa.Neden bu kadar atılgan ruha sahip oldum derseniz ise size ikinci cevabım olan; aynı ortamımdan,arkadaşlarımdan sıkıldım.Çevrem değişsin,değişik şeylerle uğraşayım istiyorum derim.

Arada size de oluyordur,hep aynı şeyler,aynı insanlar bunalım yani.Siz neler yapıyorsunuz? Bana değişik faaliyetler için neler önerirsiniz? Kafamı dağıtayım biraz hıh.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe