İki şans

02:13

Hayat keşke burdan ibaret olsa sadece. Ama değil.Unutmadan doğum günümü kutlamadı Burak.Benim doğum günüm 13 Eylül'dü ,unuttu tabi herkes.Ama demiyorum birşey.Bu sene çok ihmal ettim buraları.Şimdi okul için geri döndüm memleketten.Burakla her an karşılaşırım diye korkuyorum.Çünkü tutamam kendimi ağlarım ama tek sorunum keşke o olsa.Bende iyice burayı günlüğüme çevirdim .


Acilen iş bulmam lazım.Babamdan artık para istemeye çekinir oldum.Belli bir yaşa gelince ,hele ki okulu bitiremeyip uzatınca ailede de tek çocuk ben olmayınca babam hayli zorlandı.Kardeşim bu sene zaten üniversiteyi kazandı,yine Türkiye'nin bir ucu.Babam hangi birimize baksın.Daha ne olaylar var ama buraya yazamıyorum.Bugün okula bir çıkayım,neler olmuş bir bakayım dedim.Ay çıkmaz olaydım,hiç özlememişim ,aynı sıkıcılık.Sevdiğim insanları bile artık tanıyamaz olmuşum resmen,hiçbirini göresim yok.İyice kendimi yalnızlaştırmaya başladım yine.Dediğim gibi acilen iş bulmam lazım.Özel dersti,tezgahtarlıktı ne varsa yapayım.Olmadı evin karşısında bir cafe var birilerini arıyorlarmış,gider sorarım.Uf ya utanırım ki ben ama yapmam lazım.
Bugünde yine boş boş yazayım dedim.Es geçmeyeyim burdayım blogumdaki takipçilerime bir sesimi belli edeyim dedim.Kendimi toparlamam lazım gençler,hadi sizde kendinizi toparlayın.Yarına daha pozitif başlayalım,kafamızdaki tüm düşünceleri unutmaya çalışalım.Herkese bir şans daha verelim.Hadi yapalım bunu.Kendimize de iki defa şans verelim.Hadi gençler,ben uyuyorum artık.Yarın dersim var çünkü.
Herkese iyi geceler,
Sevgilerimle

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/pamuk-seker.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Bende uzattım babama söyleyemedim bile. Benim de iş bulmam lazım. Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin .Çok zor gerçekten napıcağını bilmemek

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe