Aşk Sanılan | 3

15:54

Yine dayanamadım günler sonra yazdım.Dediğim gibi salağım ben.Ah bir kendimi tutabilsem.Günlerce,tüm geceler boyu yaz diye bekle dur,yazmasın sonra bir de sen yaz.Neyse yazdım dediğim gibi.Öyküsünde de canım sıkkın gibi birşey paylaşınca oradan girerim dedim konuya.
"Merhaba nasılsın? Öykünde gördüm de canının sıkkın olduğunu bir yazayım dedim"
"İyiyim sen nasılsın? Dersler yüzünden yazdım "
"Ha boşver ya verirsin dersleri.İyiyim bende ." 
Konuşma bu kadar.Sonra 1 saat kadar sonra bana bir snap geldi o sırada.Burak'tan. Bir açtım "Serdar Ortaç-Mesafe" şarkısının nakaratı "Yüreğinden yaralı bizim hikayemiz,kaderimden kalanı silsemde gitmiyor" falan filan.Bende bunu dinleyince geldi bana bir sinir.Bu sinirle yazdım.

"Burak ne yapmaya çalışıyorsun?Gerçekten anlayamadığımdan soruyorum . "
"Aklımda geçmişle ilgili sorular var. "
"Bana neden sormayı tercih etmedin bu sorularını? "
"Seni yargılıyormuşum gibi hisset istemedim. "
"Sen böyle gel git yapınca benim nasıl hissedeceğimi düşünmedin ama. "
"Bu benimde dengesizleşmeme neden oldu."
"Zaten tüm sorun senin dengesiz davranman "
"Bunu nasıl çözüme kavuşturucaz peki?"
"Önce aklındaki sorularını benimde bilmem gerekmiyor mu?"
"Ama bu konuları konuşmak seninle ilk önce istediğim arkadaşlığımızı bozabilir."
"Ben senin zaten arkadaşın değilim ki."
"Burdan ne çıkarmalıyım?" (İçimden hay anasını daha ne diyim ,arkadaşım değilsin sevgilim ol ,az adım at diyorum ,hayvan! )
"Arkadaşın olmadığım sonucunu.Aklındaki sorun ne tam olarak? "
"Ben şuan biriyle en mutlu günlerimi yaşıyorum.Seni de bir başkasıyla gördüm umarım sende mutlu olursun lafını unutamıyorum." (Bu lafı da geçen yaz bana yazdığında etmiştim.Artık peşimi bıraksın,çok çapkın,kızlarla geziyor benide araya sıkıştırmasın diye filan.Hiç istemiyordum zaten Burak'ı "
"Belki de 2-3 gün önce bana yazıp sonradan seni başkasıyla gördüğüm için yazdım bunu" (Kıskandım dedim oğlum Türkçe mealini ister misin daha ? )
"(Burda upuzun bişiler yazmış mektup gibi kısa lafı dicem size) Bu zamana kadar sonunu hayal ettiğim bir sen oldun.Sen de biranda iletişimini kestin,her yerden sildin,engelledin beni.En çok da birşey demeden gitmen kırdı beni." (Allah'ım ben neler etmişim bu çocuğa diye kendime saydırıyorum o sırada.)
"İlk 2 yıl önceki ilişkimden kalanları toplayıp kendimi onarmakla geçirdim.Seni de benim yanımda zorlamak istemedim,zorundalık hisset istemedim." (Aslında ortada ilişkim filan yok.Yok yani,şimdiye kadar saptım.Platonik aşkım beni en yakın arkadaşımla aldattı mı deseydim? )
.....
... ( Sona geçiyorum.)
"Geçmişi hatırlatıp seni üzmek istemedim. "
"Üzmedin ,geçmişte kaldı zaten. Sadece giden arkadaşlarıma üzüldüm zaten ben.Aklında başka bir soru varmı? "
"Hayır şimdilik yok,samimiyetin için sağol. "

Bu konuşmada böyle bitti.İnsan konuşmanın başında hani bir sonuca bağlanır,ya barışırsın sevgili olursun yada artık bitti dersin dimi ama nerde!! Benim için sorunlar hep devam etmekte idi.Günlerce bana yazmıyor diye depresyona girdim.Stalk kralı oldum.Öyküsüne birgün kızın biriyle resim atmış.Günlerce onun için acı çektim.En son twittera şöyle bir cümle kurmuş.
"İyi geceler , aynı şehirde ,ayrı kaldığım " 
Lan sen ayrı kaldında niye kaldın? Gel kalma ben burdayım. Gel diyorum gelmiyorsun,anlamıyorsun.Sanki bana yazmış gibi böyle cümleler kurdum durdum.Ama hala eminim bana yazdığından.Sonra gecenin biri ağlamaktan şiştiğim bir gün yine saat 4 gibi uyumuşum.6 da aniden kalktım ve hikayesine baktım. Yine bir şarkı "Severek ayrılanlar" Hemde şarkının çoğunu atmış.10 dakika sonra tekrar bir dinleyim dedim bir baktım silmiş.Bende ben izledim de sildi kesin,bana gönderiyor dedim.Saat 7 gibi pat mesaj attım.Sabah 7 ,karga şeyini yememişken yani.
"Kime mesajını ilettin de sildin tekrar öykünü?" (Burda sana demesini zaten beklemiyorum,ama böyle bir cevap vermesinide hiç ama hiç beklemiyorum.En azından öylesine yazaydı.)
Galiba ben yazana kadar uyumuş olucak ki sabah 11 gibi yazdı bana.Ki ben o saate kadar heyecandan uyuyamadım.Bilsem uyurdum,ne bileyim.
"Bu ara herkes biri var sanıyor paylaştıklarımdan,ama yok aslında.Öylesine esiyor,paylaşıyorum. Günaydın "
"Günaydın" (Laflar ağzımda tıkalı sadece bunu yazabildim.Gözlerim dolu dolu dolu,kimseyi düşünmüyorsun da o zaman neden beni ümitlendiriyorsun? Neden ben ümitleniyorum? diyemedim. )
"Napıyorsun?" (Sanane benim yaptığımdan,ağlıyorum gelip beni teselli mi ediceksin sanki!)
"Hiçbirşey yapmıyorum."
"Stajın yok mu? Niye gitmedin? Kötü bir şey yoktur umarım."
"Canım gitmek istemedi." yazdım ve bitti.O saatten beri internetim kapalı,sosyal medyayla (whatsapp,twitter,facebook,snapchat )le iletişimimi kestim.

Belki de ben abartmıştım.Beni üzmek istediği için o cümleleri kurdu biliyorum.Belki de geçmişin intikamını aldı.Sen bana böyle yapmıştın da,şimdi sıra bende dedi.Belki de beni sonradan sonradan sevmedi.Ne bileyim.Ben hayallerimle ,abarttıklarımla kalakaldım.Şimdi eve dönmek için gün sayıyorum.Onun olduğu şehirden biran önce kaçmak için can atıyorum.Beni merak etmiyor,beni sevmiyor,istemiyor. Olmayan gururumu kırdı,beni paramparça yaptı.Olsun bu da bir dersti bana.Fazla hayallere kapıldığım için bitti,onun da bir suçu yok.O hep çapkındı ,o hep kızlarlaydı,hep çevresi kocamandı.Beni o kalabalıkta nasıl görmüştü ki zaten? Neyse şimdi düzelme evresindeyim.Ama internetimi özledim.4-5 gün oldu internetimi açmayalı.Unutmadan,dualarınızı alırım.Hayırlısıysa olsun herşey,Allah olucağı herşeyin iyisini versin.Bana ,hepimize...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe