Aşk Sanılan | 2

01:10

2-3 gün sonra bana yine yazdı..Ya da ben arada mı yazdım hatırlamıyorum.Yazmışımdır kesin ben biraz salağım.Okuldaydım yine.
"Napıyorsun "
"Arkadaşımın dersi var 2 de onun derse girmesini bekliyorum."
"Benimde dersime 2de ara verilir.Görüşürüz "
"Tamam ben okuldayım "
Saat 2 buçuk oldu sonra çocuktan ses seda yok.Resmen onun için bekledim 2 saat yoksa ders filan bahane.
"Senin dersin geç biticek sanırım.Ben gidiyorum.İşin yoksa akşam filan görüşürüz olmadı"
Yazdım tam otobüse bindim ki bana yazmış."Dersim bitti" Sanki ben dedim beyefendiye buluşalım diye.Nerdesin bile yazmadı bende sinirlendim inmedim.

Sonra beni aramış.Geri aradım biraz sonra.Telefonu açtı,birşeyler yiyordu o sırada.Geçiştirdi resmen telefonda beni.Kapattık hiçbişi demeden.Eve gittim ağlamaktan şiştim.Eve geleli yarım saat olmamıştı ki beni aramış 2 kere.Aradım hemen.
"Neden benim telefonlarım hemen açılmıyor?"
"Sessizde kalmış telefonum,görmedim." O sırada ağladığımı sesimden anlamasın diye can çekişiyorum.
"Sadece benim ismimi sesliye al ozaman.Ben ayarlarım onu buluşunca."
"Buluşunca"
"Bir kahve içelim diyorum,evdeysen hala?"
"Ha olur" Neyse yine böyle bir heyecanla buluştuk. Bendeki heyecan tabi.Beni zaten her buluştuğumuzda erkeklerin kız kesme yeri olan Starbucks'a götürüyordu,yine oraya gittik.Arada susuyorduk,konuşmadığımız anlar oluyordu.Ama sonra coşkulu konuşmalar.Hiç muhabbetimiz aşk filan işlerine girmedi.Arkadaş gibi muhabbet ediyorduk.Ama arada öyle güzel lafları oluyordu ki,insan sevgilisine demez böyle güzel laflar.Beni sahipleniyordu yada ben öyle algıladım.Kolum pikaçu'nun resmi çiziliydi..Arkadaşım sıkılırken çizmişti dalgasına.Bunu gördü,o sıralarda pokemon oyunu modaydı hani.Dedi ki "Şimdi pokemon yakalamak ayağına sana gelicekler,gel de dövme o adamları sonra.Başıma iş çıkardın" gibi laflar etti.Sonra arada eve gelen erkek arkadaşlarım vardı,onların geç saatlere kadar kalmasına sayıyordu mesela.Bu sadece birkaçı.Neyse arada bir el kol teması oldu ,kas sıkmadır (o nasıl bir temassa ) kas mıncırmadır öyle komik anlar yaşadık ve 1 saat sonra beni eve bıraktı yine. Çocuk arabasız bir yere gidemiyor heralde buarada.10 adımlık yola bile arabayla gidiyorduk.Bende severim araba ama bu kadarı da fazla bence.
İnsan bir sahilde yürümek bekliyor,kumlara yayılmak istiyor.Bunlar tabi benim beklentim.Yine sarıldık ayrıldık.Sonra bir sabah bana yazdı.Biraz hasta gibiydim,canım sıkkındı.İstersen yanına geleyim,yada ne istersen onu getireyim yazdı.Bende sen bilirsin işin yoksa gel yazdım. Ama ben bir yarım saat sonra yazdığımdan mıdır yada zaten gelmeye niyeti olmadığından mıdır nedir okula geldim şimdi yazdı. Ben tabi bu sırada bir hazırlanma.Evde kızlarda yoktu.Süs püs.Sonra foss,hazırlandığımla kaldım.

Buluştuğumuz günler konuşuyor,mesajlaşıyorduk.Ama sadece o güne özel.Sonraki günler bana yazmıyordu.İkimizde snapchatten birbirimizi takipteydik bence sıkı.Ama birbirimize yazamıyorduk.Ya da ben öyle düşündüm.İlk buluşmamızdan sonra geçti 3 hafta. Öykü koymuştu snapine denizi çekmişti.Bende ona denizin resmini çektim attım,dayanamadım.Sonra bana yazdı ki
"Canım şimdi açamıyorum videonu." hiçbirşey yazmadım.Neyse sonraki gün sabahın köründe açabilmiş videomu.Sonra öğlen gibi bana whatsapptan yazdı.
"Videonu açamadığımdan mıdır nedir dün seni rüyamda gördüm." 
"Hayırdır inşallah ,nasıl gördün?"
"AVM de yemek yiyordunuz bir arkadaşınla,sonra beni görmüyordun filan" 
"Hımm,çok anlamlı bir rüya olmuş" 
(Bu olayı biz geçen sene onunla yaşamıştık.AVM de arkadaşımla yemek yerken bir anda 2-3 masa yanımda Burak belirdi.Beni gördüğüne eminim,ama ben görmemezliğe verdim.Çünkü sevmiyordum o zaman.Ne bileyim böyle olacağını.)
Bu konuşmamızda böylece bitti.Sürekli hikayesinde aşka dair şarkılar paylaşıyordu.Dinleyen biri derdi ki hani bu çocuk birine aşık da kavuşamıyor,söyleyemiyor.Ben de öyle sandım,bana aşık da bir derdi var bana söylemiyor sandım.Ne bileyim?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe