Aşk Sanılan | 1

20:12

Konu başlığıma gelin tam bir olay!
Şimdi diyorsunuz ki bu kız nerelerde , yok ortalıkta.Hayatımı size kısa bir özet geçmicem.Çünkü günlerdir,hatta aylardır mal gibi ortalıkta dolanıyorum.Neden bir dengesiz benim dengemi bozdu diye.Onunlayken çok mutlu olup,ayrı geçirdiğimiz her dakika benden uzaklaştığı beni ağlattığı için dengesiz oldum. Evet dün benim için sondu.Kendi kurduğum hayalleri abarttığım ,kendi dünyamda aslında başbaşa olduğumu anladım.Yine abarttığım olayları,üstüme alındığım her kelimenin aslında bana özel olmadığını ,aşağılandığımı anladım dün.

Ramazan bayramı civarları
Ben yine sıkıntı içindeyken,arkadaşlarımın dolduruşuna gelip 3 yıl öncekı maziye dönmemle başladı herşey.Arkadaşlarımdan biri "Burak" ın arkadaşının birinden hala Burak'ın benden hoşlandığını duymuş.Onunla son konuşmam geçen yaz onu terslemem idi.Hemde en sert şekilde.Bu sene arkadaşlarımdan aldığım gazla onu instagramdan takip ettim. Neyse böyle 1 ay kaldı.Dayanamadım ramazanın sonlarına doğru snapchatten ekledim.Tam ramazan bayramının ilk günü bana mesaj attı.
"İyi bayramlar"
"Sana da iyi bayramlar"
"Eğer Tuana'da İstanbul'daysa randevu defterinde bir boş gün ayarlasa da kahve mi içsek diye bir sorayım dedim"
"Randevu defterimi kontrol ettim de olabilir,ama şuan evdeyim.Haftaya gelicem oraya."
"Tamam o zaman gelince haberleşiriz."
...

Gece böyle bir konuşma yaşadık.Ardından İstanbul'a gidince gidiceğim günü bildiği halde bana yazmadı. 4-5 gün geçince yine kızların ısrarına dayanamayıp yazdım.
"Bende İstanbuldayım işte."
"Ben de İstanbuldayım"
"İyimiş."
"Bu ara kardeşimin sünneti için koşturuyorum ama işin yoksa pazar günü buluşalım."
"Cuma akşam Antalya'ya gidiyorum."
"O zaman Cuma günü görüşelim .Ne dersin?"
"Olur bana"

Böylece Cuma görüşeceğimiz gün geldi.3 senedir peşimden koşan adamla sonunda buluşmayı kabul etmiştim.Korkuyordum,uzun zamandır bir ilişki için adım atmamışken korkularım baş göstermişti.Aralarda hiç konuşmadım onunla,yani buluşana kadar. Sonra buluşacağımız sabah ümidi kesmişken öğlen bana yazdı. Buluştuk.Tüm korkularıma rağmen buluştuk.Beni evimden aldı.Ben karşımdakinden beklediğim samimiyeti görene kadar konuşamıyorum,kendimi saklıyorum.Sonradan açılanlardanım anlayacağınız.Konuştuk ,konuştuk.Bana arada hatta " Çok mu konuşuyorum ben " diye sordu durdu. Saatler geçti ,artık ayrılma vaktimiz geldi. Arabadayız beni bırakıcak. Bana dedi ki "Sana gitmeden şimdi bir şarkı dinleticem. "
Açtığı şarkı Kenan Doğulu-Güle Güle . Bu şarkıyı akşam yol boyu dinledim.Darbe günüydü tam da.Kötü olaylar silsilesi o günden belli etmişti zaten kendini.Tüm yol boyu hemde. O kadar mutluydum ki ama,ön yargılarımı kırmıştım.Aslında 3 yıl önce yanlış bir karar almışım bile dedim. Ama Antalya'da günler geçti ,bana 2 günde ,3 günde bir yazmaya başladı.Hatta yazmadı ben yazdım. Sürekli mesajlaşalım bende istemiyordum ama günde 1 mesaj çok mu? 1 hafta böyle geçti. Döneceğim gün geldi çattı.O gün bana yazdı tesadüfen. Benimle konuşurken güzel iltifatlar ediyordu arada.Hani ben yada yanlış alarm aldım.Bir erkek size "Ben senin yanında sana bakmaktan ders filan çalışamam " dese bu benim yanlış anlamam mı sorarım size? Neyse velhasılkelam ben döndüm İstanbula.Okula gittiğim bir gün ki bu günler sonra,snapchatten benim geldiğimi en azından gördün bir mesaj at ama nerde neyse bana yazdı. 
"Nerdesin"
"Okuldan çıkıyorum şimdi "
"Bende kafeteryadayım ,burdaysan bir seni göreyim demiştim." 
"Keşke yarım saat önce yazsaydın eve geldim." 
"İnternetim çekmiyordu." 
Böyle bir günü az ve öz konuşmalı bitirdik.


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. pamuk şeker, bi erkek eğer sana 'sana bakmaktan ders çalışamam' derse sakın olaki bi ümide kapılma. çünkü erkeklerin çoğu böyle, bi insanı kendisi sevmese bile kendisini sevmesini ister. okurken bi sigara yaktım ve laptop umda müzik açıktı. bana benziyorsun, kendi anılarım geldi aklıma okudukça. sana bi önerim var; mesaj beklemekten ve mesaj atmaktan vazgeç.gerçekten seni önemseyen bi erkek ne mesafe tanırdı, ne arada geçen onca maziyi. senin için savaşırdı, senin ona ait olman için her şeyi yapardı. o çocukla olmaz. hiç olmaz hem de. kendine göre birini bulamazsın belki ama (kim bulmuş) senin için savaşacak biri gelecek. ve sen bu anlarını tekrardan okuduğunda, ben benim için çabalamayan biri için mi bu kadar karamsarlaşmışım diyeceksin. umuyorum bu erkek, başına 2017 de gelir. 2017 senin için umut dolu bi yıl olsun.

    Sevgiler
    Mavi Tilki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım dediğin gibi bir yıl olur.Umutla o günleri bekliyorum.Teşekkür ediyorum sabırla okuduğun için.

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe