Üzülme!

17:10

Bugün uzun zamandır ortalıkta kayboluşumu telafi etmek istedim. Hayatımın yoğunluğunda bir nebze rahatladığım blogum hep aklımında bir ucunda olsa da ,dediğim gibi hayatın inanılmaz akışına kendimi kaptırmış bulunuyorum.Hiçbirşeye vakit bulamadığım gibi laptobumu elime bile alamaz oldum. Taşınmam,mezuniyetim,balom,stajım ,yaz okulum derken günler günleri kovaladı.

En sonunda evde kendime ayıracak 1-2 saatim oldu. Hayatıma bu kısa sürede bir erkek girmiş gibimsi oldu. Gibimsi derken ne kastettim hemen yazayım. Bu kişi benimle olmayı 3 yıla yakındır istiyordu,bende en sonunda tamam dedim. Ama şimdide o beni istemiyor galiba. O galiba zamanına kadar 1 aya yakın görüştük,konuştuk. Hatta başkalarına,çevreme göre sevgili bile olduk, ama olmamış demek ki ki çocuk beni ne arayıp soruyor,ne başka birşey. Ah ah erkek milleti değil mi? Bu hayırlısı değilmiş der susarım.Günlerce bunun acısını çektim,ağladım zırladım. Ama şimdi iyiyim sanırım toparladım. 

Hayatta bir üst kademeye çıktığınızı hissettiğinizi bildiğiniz zamanlar sizinde oluyor mu? Ben şuan da o evredeyim. Gerçekten hayatımın tüm yükü kendi omuzlarımda gibi hissediyorum. Anlatamayacağım bazı ailevi şeylerde oldu.Buraya bile yazamayacağım şeyler, ama olsundu. Yıkılmadık ,ayaktayız. Ailece kenetlendik,bunun da üstesinden geliriz inşallah.Darbe herkesi darbeledi sanırım.Darbe denilen şeyin sadece dizilerde geçen şeylerden ibaret olmadığını biraz da olsun öğrendik sanırım.

Ben yokken birçok kişiden yine çok güzel mailler aldım.Özellikle 3 kişi sürekli olarak bana yazdı. İsimlerini yazmam doğru olur mu bilmiyorum ama o 3 kişi kendilerini anladılarsa çok çok öpüyorum burdan onları.Umarım hepimiz hayatımızdaki zor zamanları çok çabuk atlatırız.Dayanamayacak hale gelsekte pes etmiyoruz,hepimiz kendimiz için yaşıyoruz.Kimse için değil! Kimse bizim ağlayıp zırlamamızı hakedicek kadar önemli değil. Unutmayın,ben hep burdayım.

Yarın görüşmek üzere,belki de yarından sonra ama elbet yazıcam :D

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe