Yaklaşan Balo Günü

19:44

2 haftadır final haftam dolayısıyla çok meşgulüm.  Allah sabır versin valla biz öğrencilere.Yazın bağrında bir de ders filan çalışılmıyor.Hele ki ramazan da yaklaşıyor. Vah bana vah bana! Daha bunun yaz okulu da var. Hele ki benim de stajım var ,yaz okulundan önce. Bu sıcak havalarda insan gezip tozmak, boş boş yaşamak istiyor.


Hafta sonu mezuniyet balom var. Üniversite dönemini de atlattım artık.Demek isterdim ama okul bitmiyor maalesef. Balomda ne giyeceğime dair bir mini bilgi vereyim. Heyecanımı sizlerle paylaşayım. Zümrüt yeşili bir elbise aldım.  Balık model değil. Benim basen kısımlarım biraz kalın olduğu için öyle bir model tercih etmedim. Üst kısmım ince olduğu için croptop abiye tarzı bir model aldım. Üst kısmı ve arka kısmı V şeklinde. Derin dekoltesi var. Etek kısmı ise düz iniyor, ön kısmında bir yırtmacı var. Arkasında da minik bir kuyruğu var. Ayakkabımı da ten rengi,sarıya yakın bir stiletto aldım. Çantamı da ten renginde aldım. Koyu yeşil,zümrüt renginde büyük bir küpe aldım.Saçlarımı da hafif toplattırıcam. Sonuç olarak böyle yani.

Haziran'ın ortasında da kep törenim var.Ay unutmadan baloda yine sap'ım. Ah ah ben neden kavalyesizim? Şu bloga yazdığımdan beri,doğduğumdan beri yalnızım. Ah ah :( Ağlicim.Benim bu yalnızlıkla ilgili muhabbetim bitmez.Ondan kısa kesicem bu muhabbetimi. Seneye de eve çıkıyorum bu arada.Oh hayat bana güzel. 
Neyse gençler ben şimdilik ders çalışmaya ,
Hepinizi öpüyorum,
Başarılar herkese

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe