Milat

15:34

Kısa bir ara vermiştim istem dışı olarak. Hayatım hızlandırma düğmesine basmışım gibi geçti gitti. Bir türlü bloga yazma fırsatı bulamadım tam anlamıyla. İstanbul'a gitmem,gelip vizelerimin olması, tam gaz vizeler,peşine memlekete gitmem.Ancak şimdi boş kaldım. Bundan sonra yine tam gaz devam edicem. Mezuniyet balom var ,çok yakında. Onun için biraz alışveriş yaptım geçenlerde. Üniversite de bitti be vay be. Ama benim ki bitmedi ,uzadı. Neyse üzülmüyorum sizlerde üzülmeyin.

Yokluğum da birçok kişiden sağolsunlar çok güzel mailler aldım. Blogumu da beni de böyle sahiplenmeniz beni çok ama çok mutlu etti. Sizlere sol köşede yazdığım gibi benimle konuştunuz,dertlerinizi paylaştınız,nedensiz yazdınız çok ama çok teşekkür ederim. 

Blogda eski konu başlıklarına geri dönüp,dinamik bir halde eskisinden de iyi bir halde bloga dönüyorum. Çok yakın zamanda blogun tasarımına da el atıcam. Artık bir yenilik yapmanın vakti geldi.Yeni bir ses ,soluk da getiricem bloga. Bu ne demek derseniz de yeni konu başlıkları ,yeni yeni fikirler düşünüyorum.

Unutmadan dediğim gibi mezuniyet balom var çok yakında. Alışveriş de neler yaşadım, saçımı,makyajımı nasıl yaptırıcam ,abiye alternatifleri gibi bir yazı da yazmayı düşünüyorum.Çünkü ben bolca araştırma yaptım abiyemi alırken. En sonunda tabi ki de hangisi bana güzel olduysa onu aldım. Ama insanın aklında bir ön fikir oluşmalı bence.Çok önemli bu anlar...

Yarın çok güzel bir şekilde başlıyorum. Kendimi bir maratonda başı çekmeye çalışıyormuşum gibi hissediyorum.
Hadi herkese hayırlı olsun .
Çok öpüyorum sizleri

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

1 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe