Kendi Kendine Sohbet | 2

16:06

Bir havuz bulsam da içine tüm dertlerimde boğulsam keşke. O kadar derdim var ki düşüncelerimde boğuluyorum sanki. Kafamda bin bir türlü düşünce var. Birinden birine bile çözüm getiremiyorum. Getirsem bile herhangi birinde sıkıntı çıkıyor. Geleceğim bugünlerde hayatımda daha çok gözümün önüne çıkar oldu. Kafa karışıklarım beynimin patlamasına neden olucak. Hele ki günlerdir korkudan,kaygıdan üzüntüden vücudum ayrı ayrı reaksiyonlar verir oldu. Sivilceler, migren, mide bulantısı,kızarıklıklar,şişkinlikler ...Çok kötü günler geçiriyorum.
Kaygılarımın ilki yazın staj .Malumunuz geçen sene yapmadım stajımı,yaz okulu dolayısıyla. Şimdi bu sene son senem ve yine yaz okulu yapmam gerek. Çünkü okulum bitmiyor. Hele ki ilk dönemden bir sürü dersim var. Ah ah napıcam ben. Neyse bütün yaz yine evimden uzaktayım. Staj tarihlerini ayarlayamıyorum bu da ayrı bir sorun. Bütünlemelere girmemem lazım staj ve yaz okulunu yaza ayrı ayrı tarihlere sığdırmak için. Çok çalışmam lazım. Napıcam hiç bilmiyorum.

İkincisi ise Ankara'daki bombalı saldırı ve devamının geleceğine dair kaygılarım,korkularım. İlk patlamada da aşırı derecede korkmuştum.Fakat bu patlama beni daha da sarstı. O günden beri uyuyamıyorum,oradaki öğrencilere üzülmekten , onların yerine kendimi koymaktan her gece bıktım. Her gece sanki o ölen insanların birinin yerine koyuyorum kendimi, ben de mi böyle ölücem? Napıcaz biz? İnsanlar AVM'lere,metrolara,kalabalığa gidemiyor,korkuyor. Her yerde bir kaos,korku. Herkesin 20 Mart'ı beklediğini biliyorum. Korkuyorum. Vücudum tepki olarak değişik reaksiyonlar veriyor. Uyuyamıyorum, dışarı çıkamıyorum. Bunalıma girdim adeta. Fakat terörün bizde yaratmaya çalıştığı algının bu olduğunu biliyorum,bilincindeyim. İnsanlarda kaosa neden olmaya çalışıyorlar. Onlara yine de uymamaya çalışıyorum.  Fakat korku mu ondan bolu yok!  Umarım ruhları huzur bulur.  Allah rahmet eylesin milletimizin.

Üçüncüsü ise 23'ünde İstanbul'a gidiyorum. Gitmek istiyor muyum? Bilmiyorum. Her an bir şey olucak mı diye korkuyorum. Ailemin gidiceğimden haberi yok. Hatta cuma da annem İstanbul'a gidicekmiş.Koskoca İstanbul'da rastlaşmayız umarım.Gitmeden onları görmek istiyorum.Bu yüzden yarın da onların yanına gidiyorum. Sanki son kez görücekmişim gibi ailemle ,arkadaşlarımla vedalaştım. Hatta onlara özel bilgisayarıma not bile yazdım,mektup hatta. Bilmiyorum ama kötü birşeyler olucak hissediyorum. Bana mı olucak? Başkasına mı olucak bilmiyorum. Ama olucak ,bunu 6.hissi kuvvetli olan ben biliyorum. 

Sizleri de korkutmak istemiyorum ama sadece gitmeden sizlere de bir yazmak istedim.
Hakkınızı helal edin. Bu blog bana çok güzel şeyler kattı,Her zaman yanımda oldunuz,Salı günü tekrar yazmaya çalışıcam,ya da daha erken. Gitmeden son bir kez daha sizlerle konuşurum zaten.
Şimdilik görüşmek üzere.
Lütfen tetikte olun fakat kaosa da kapılmayın. 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. ayy canım yazını okudum evet hepimizi mutsuz ve umutsuz bıraktı bu terör olayları iş arkadaşımın 18 yaşındaki oğlunu toprağa verdik bizde terör uğruna :( sözün bittiği yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin .Mekanı cennet olsun

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe