Yeni Yıl Mesajı

15:10

Herkese merhaba! 
Bu gece yeni yıla giriyoruz. Upuzun bir sene atlattık. Benim için dolu dolu geçen, hayatımda arkadaşlık olsun, okul hayatım olsun bir çok konuda değişiklikler yaşadım. Ne olaylar atlattım, ne anılar yaşadım. Kendim bile değiştim. Tarzım, zevklerim ... Yeni bir benliğe kavuşmuş gibi hissediyorum. Daha doğrusu büyüdüğümü,daha da olgunlaştığımı hissediyorum. Blogumda ise aramıza bir çok arkadaş katıldı, bir sürelik boşlukta aramızdan ayrılanlar bile oldu.

Ne dolu dolu bir sene yaşadık. İsterdim ki sizlerle bir çekiliş düzenleyeyim ama yok yapamadım. Ama facebook blog turumuzun sayfasında bir kitap çekilişi düzenledik. Sizler de o çekilişe katılabilirsiniz.Çekilişin linki : TIK  

Bu gece bende yeni yılı arkadaşlarımla kutlayacağım. Ailem uzakta maalesef. Bana da değişiklik olucak. Umarım sizler de sevdiklerinizle dolu dolu saatler geçirirsiniz. Hepimiz için çok güzel bir sene olsun. Sizlerle konuşmadan yeni yıla girmek istemedim.Son olarak da bir önceki senenin önümüzdeki seneden daha güzel olması dileğiyle.

Hayatı sıkıca kucaklayın,çünkü hayat akıp gidiyor hep :D
Hepinizi tüm takipçilerimi sıkı sıkı kucaklıyorum ve öpüyorum.
Hep birlikte kalmak dileğiyle :))

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe