Kendi Kendine Sohbet | 1

14:15

Bugün içimden sizlerle sohbet havasında konuşmak geldi yine.Okullar açıldı,koşturmacalar başladı.Seçim için evime gitmeden önce sizlere yazmak istedim.Televizyonda da "Kısmetse Olur" adlı izdivaç programını (komedi programını) izlemekteyim.Program cidden komik,izleyin gülün.Ben denk geldikçe izliyorum.Televizyondan devam ediyorken, The Walking Dead'de dün süper olaylar olmuş,yani yıkıcı desem daha doğru olur.Az sonra onu da izlicem,spoiler yedim aman siz yemeyin.

Bu aralar canım çok sıkılıyor.Havalar bir bıkkın,bitkin,hasta hissettiriyor beni otomatikmen.Unutmadan seçim için giden üniversiteli arkadaşlar biletini gösterip,yol paramızı alabilirmişiz.Güzel bence,ben bir denicem.Umarım hakkaniyetli bir seçim olur.Gönlümden geçenin olmasını diliyorum,hayırlısı.

Kitap okumaktan çok, kitap yazmaya başladım bu sıralar.Yeni bir hikayeye başladım.Adı "Fısıltı:Benimle Oynar Mısın?".Fantastik tarzda severler Wattpad'den okuyabilirler.Linki'ni de şuraya bırakayım.Diğer hikayeme de blogun sağ kısmında bulabilirsiniz.Hikaye yazmaya bayılıyorum,umarım sizler de beğenirsiniz.Wattpad'i android telefonlarınıza da indirip,boş vakitlerinizde okuyabilirsiniz.Ben sık sık kitap okuyorum,otobüste,dolmuşta,yolda,derste... Gerçekten çok güzel bir uygulama.

Bloga çok sık yazamadığımın farkındayım eskisi gibi.Ama eskisi gibi çok kişi yazmıyor gibi geliyor bloga.Kendimi tek başıma yazıyormuşum gibi hissetsem de yazmaya devam ediyorum.Nerdeyse 1000 kişi olduk sayılır.(Yazar burda 50 kişi kadar abartıyor)Çoğalıyoruz,gençler..Birde arkadaşlarım var 3 kişi bir instagram hesabı açtılar.Benim instagrama gelmiyonuz bari onlarınkine gidin :D Güzel başladılar,umarım böyle devam eder.Hesapları : semslook

Böyle yani bana dertlerinizi yazabilirsiniz.Bende sıkılıyorum zaten.Oturup konuşak.
Ne gibi yazılar yazayım,fikir verebilirsiniz...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. olurmuuu biz yazıyoruzz okuyoruzzz :)) yalnız hissetmeyinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :D sizler de olmasanız

      Sil
  2. Ne olursa olsun kendisi için yazmalı insan :) Ben boş bir inşaatta yankı yapacak şekilde yazıyorum blogumda, sende vazgeçme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vazgeçmiyorum ama arada bir düşünüyor insan işte :)

      Sil
  3. Bu aralar ben de kendimi sürekli yorgun hissediyorum. görünüşte çok çalışmıyorum ama akşamları sanki dayak yemişim gibi her yerim ağrıyor. Mevsim geçişi olduğu içindir belki. Umarım en kısa zamanda enerjimi kazanabilirim.

    Ben bloga yazmayı da blog okumayı da çok seviyorum. Son zamanlarda yazmaktan çok okuyorum. Aslında yazılacak ona yakın konu var ama işte onları yazmak da enerji istiyor :-)

    Kitap yazdığınızı duyunca çok heyecanlandım. Ben de kitap yazmayı planlıyorum ama ben fantastik türünde yazamam. Yazdıklarınızı okuyup yorumlayacağım. Bence yazmaya devam edin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle havadan dolayı enerjisi de düşüyor insanın.Evet çok seviyorum yazmayı,değişik bir kurgu yazdığımı düşünüyorum.Umarım seversiniz sizde.Teşekkür ederim :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe