Hayata Bir Adım Daha

14:56

Merhaba arkadaşlar,
Çok özledim sizleri,blogumu.İnşallah sizler de beni özlemişsinizdir? Hıh..Sizlere neden burada olmadığımı ,neler olduğunu,aslında hayatta çok büyük bir adım attığımı sizlere anlatmak istedim.
İlk olarak neden burada değildim?

Teyzem ve amcam benim evli.Ben onlarda kalıyordum yaz okulum dolayısıyla.Fakat onlar evde kalmıyordu,yoklardı.Amcam benim biraz sinirli bir insandır,hatta yanına agresif ve birazda kibirli gibi terimleri de eklersek ona cuk oturur.İşte ben gecenin 23:00 ında arkadaşımdan dönüyordum eve.Tam evin 2 sokak gerisindeyim ki annem beni arıyor.Ağlamış belli sesinden."Noldu anne" demeye kalmadan annem lafa girdi " Çabuk o evden eşyalarını topla arkadaşına geri dön ,Taksi çağır öyle geç." .Amcam anneme,babama,babanneme,halama ağzına gelen lafları saymış,hakaret etmiş.Klasik amcam.Neyse arkadaşım olmasa dengemi bulamazdım sanırım yolda ki ,şoka girmiştim şaşkınlıktan.Elim ayağıma dolandı ama evin yolunu buldum.Eşyalarımı topladım,arkadaşımı aradım ve taksi çağırdım.Onlara gittim ama eşyalarımı toplarken de arkadaşıma gittiğimde de ağlamaktan şiştim.Yani insanın evi yoksa eğer bir şehirde kendini gerçekten yalnız hissediyor.Hiç bir yerde kendi evi gibi hissedemiyor,olmuyor.Tabiki de ben hissedemedikten sonra başkaları beni niye evinde istesin? Neyse daha anlatmak isteyipte anlatamadığım o kadar olay var ki,susuyorum.

İşte arkadaşımda kalıyorum yaklaşık 10 günden beri.O da blogum olduğunu bilmediğinden hiçbir hesabıma giremedim.Nedeni budur.Ve arkadaşımda başıma birşey geldi.Sizlere geçenlerde hayatımda atmak istediğim adımlardan bahsetmiştim.İşte o adımlardan birini attım.Sizlere internetten bir siteye özel ders vermek için yazdığımdan bahsetmiştim.İşte geçen günlerde ordan birinden mesaj aldım.4.sınıftaki kızı için özel ders almak istediklerini yazmış.Bir cesaretle kadını aradım hatta sonraki gün kadının bizim eve tam 1,5 saatlik mesafedeki evine gittim.Nasıl gittim ah birde bana sorun.Bir gazla ama bir de heyecanla gittim.Gittiğim aile baya bir zengin imiş.Tam 5 gün ders verdim kıza.Ve paramı aldım.Okul vakti de vermeye devam edicem.Bildiğiniz öğretmen oldum ders vermeye başladım.Ay para kazanıyorum be bildiğiniz.Artık kredi kartımı kendim öderim,babama da çok yüklenmem.

Öyle yani.Şimdilik evime geri döndüm dün.Canım bloguma geri döndüm.Bol bol kitap okuyup,moda takip edip,yazı yazmaya tam gaz devam edicem.Hayatımda çok mutluyum yani.Ehliyet kursum sonunda bitti.Direksiyon sınavım 20 gün filan sonra,ama dersler bitti.Yaz okulumdan 3 dersten sadece 1 ini verebilsem de aman canım sağolsun modundayım,atlattım o kötü günleri.Doğum günüm var tam 8 gün sonra.Ay bu neşe! Hadi maşallah deyin ben kaşıyorum o sırada kendimi :D :D 
haha hadi her gün görüşmek dileğiyle.
Hayatta hayallerinizden hiç vazgeçmemeniz dileğiyle.
Darısı diğer hayalperestlerin başına :)

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Şansa bak benim de teyzem ve amcam evli ve benim de doğumgünüm 15 gün sonra :D hatta ben de bi sitede öğretmenlik yapmak için üyelik açmışıtm sınıf öğretmenliği okuduğum için. Ama geri dönüş olmayınca üyeliğimi iptal ettim. doğumgünün kutlu olsun şimdiden. nice mutlu senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesadüflere bak yaa :D çok teşekkürler şimdiden o halde

      Sil
  2. Burayı yeni buldum^^ merhabaaaaaa

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe