Günler Günleri Kovalarken

17:18

Merhaba arkadaşlar,
Bugün yine kendimi ifade etme amaçlı bir yazı yazmak istedim.Yazın neler yaptığımdan,yazı nasıl geçirdiğimden bahsedeyim dedim.Bilmeyenler için şuanda yaz okuluna gidiyorum.Okulum ayın sonu gibi biticek.Ama daha sonra ehliyet kursum var.Eğer sizde daha ehliyet almaya yeltenmediyseniz alın derim biran önce ,çünkü seneye başvuranlar 2 yıl boyunca stajyer ehliyet diye birşey olucakmış.Ehliyeti olan birini yazıcaksınız ve 2 yıl boyunca her trafiğe çıktığınızda o kişide yanınızda olucak gibi bir saçmalık desem.Yani elinizi çabuk tutun.

Yaz okulunda ilk sınavlarımı atlatmış bulunuyorum.3 tane ders alıyorum yaz okulunda.İlk sınavlarım güzel geçmiş gibi geldi bana ama bakıcaz.Seneye son senem gibi görünse de 5 olucak büyük ihtimalle.Ama ben çabalamaya devam ediyorum.Stajımı da bu sene yapamadım bu yüzden,seneye yapıcam.Keşke yapsaydım okulum Ekim'de açılıyormuş.Okulda şuan çok az arkadaşım var.Hepsi ya stajda ya da memleketlerinde.Olanlarda çok yakın değil zaten,bende gezme tozma yok anlayacağınız.Sıkıcı günler yaşıyorum.
Birşeyler okumayı çok sevdiğim için wattpad'e sardım bu ara.Bende bir hikaye karalıyorum.Daha 2 bölüm yazdım ama aklımda çok müthiş şeyler var.Sizlerde okumayı seviyorsanız bir girin bakın derim.Benim hikayem de ŞU. Buara da yeni bir diziye başladım.Merve Özkaynak en sevdiğim dizi diye bahsedince bende iyice araştırdım ve dün ilk bölümünü izledim.Bence güzel bir dizi idi.Bakalım devamı nasıl? 

Ayrıca bloga yorum olarak bloglarını yazanların bloglarına Eylül ayında boş vaktimde bakıcam.Lütfen aşağılayıcı yorumlar yapmadan önce empati kurun.Boş vaktim olduğunda bloglarınızda iyice gezip okumak istiyorum.Neden üstünkörü gireyim ki?  
Neyse şimdilik bu kadar.Farkettiniz mi bilmiyorum ama hiç aşk meşk konularına girmedim.Hahaha alıştınız zaten.Artık yalnızlığımla barıştım.Yani daha fazla SEVGİLİM YOK diye burda yazarak kendimi yıpratmicam.Öyle yani .

Herkese iyi tatiller,
Siz neler yapıyorsunuz tatilde bu arada? Hadi sohbet edelim.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe