Hayaller Gerçeğe Yakın Mı?

21:41

Hayatta boş boş çabaladığımızı farkettiğimiz anlar bize dank ettiği zaman bir oturup boş boş düşünürüz sanırım.Ben de o boş boş oturduğum günlerden birindeyim.Hayatımda okuduğum mesleği ilerde yapmak istemediğimi düşünüp duruyorum.Kendimi hep konuşkan,dışa dönük hayalleri çok olan bir kişi olarak düşünürüm.Beni yakından tanıyanlar ne kadar deli,cesur,arada susmamacasına konuştuğumu bilirler.Ama iş beni tanımayanlara gelince onlara göre sessiz,sakin,çok konuşmayan,pasif bir karakterim.Hayal kurmaya çok bayılırım.Hayal kurmaktan arada hayallerimi gerçekle çok karıştırıyorum.

Hayallerimden biri seneye okulum bitmeyecek diye düşünüyorum.Yazın work and travel mı olur yoksa bir gençlik programıyla mı olur bilmiyorum ama onlarla yurtdışı sınırlarına kendimi atmak.Bu hayalimi o kadar gerçekleştirmek istiyorum ki bilmiyorum.Evet ücretler biraz uçuk ama napayım çalışırım bir yerde kazanırım.İkincisi ise seneye artık işe başlamak istiyorum.Öğrencilik hayatım bana hiç birşey katmamış gibi geldiğinden midir,aileme yük olmak istemedimden sanırım garson olayım,özel öğretmen olayım moduna girdim.Üçüncüsü ise baya büyük bir blogger olmak istiyorum.En sonunda ise kendime güzelce bir kamera alıp,bir youtuber olma yolunda devam etmek istiyorum.Son olarak da okulum bitip,çalışmaya başlayınca ve de yeterli miktarda para kazanınca kendime butiğimsi bir pastane açıcam.Arka kısmında kendim pastalarımı yapacağım,ön kısmında da 3-4 masa olacak şekilde minicik,şirin bir pastane.
İşte bu ara sık sık bunları düşünüyorum.Bazı planlarıma şimdiden başladım bile.Örneğin ikincisine.Bir sitede öğretmenlik için başvuru yaptım.Artık kim beni tercih etcekse.Bir arkadaşım böyle özel ders vermeye başladı.Tabi dikkatli olmakta fayda var.Öyle..Siz hayalleriniz için neler yapıyorsunuz bu ara?  Benim gibi boş boş mala bağlayıp düşünen var mı ! 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. wattyde defalarca kez yazmaya başladım hepsi de boşa gitti en son yazdığım iyi ve sağlam bir kurguydu bence ilk bölümü yazıp yayınladım kurgunun büyük kısmı kafamdaydı ilerideki bölümlerde neler olacak falan neyse sonra araya sınav gibi nedenler girdi bir türlü ikinci bölümü yazamadım yarım sayfa yazdım şimdi de kurgudan koptum ama bir şekilde bu hikayeyi devam ettirmek istiyorum inşallah olur
    sen daha çok şey yapmışsın hayallerin için :)

    YanıtlaSil
  2. yazmayı unuttum bir de blogger konusunu birkaç kez hayal etmiştim hatta birkaç dakika önce blog açmaya karar verdim ortaya bir şey çıkana kadar hayalleri deneyip duracağım
    bir şeyden daha bahsetmek istiyorum küçüklük hayalim balerin olmaktı bale eğitimi almaktı hala aynı hayali sanmıyorum gerçek olacağını ama çok hoşuma gidiyor ya keşke gerçekleşseydi
    yazdıkça yazasım gelmiş :)
    bu arada bence blog konusunda iyisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) umarım sende hayallerine bir adım yaklaşırsın tatlım.herşey bizim elimizde.Biraz cesarete bakıyor aslında

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe