İnstagram Günlüklerim #7

17:06

Hep bu köşeyi yazmayı unutuyorum.Neden bilmiyorum ama çok nadir aklıma geliyor.Şimdi aklımdayken yazayım dedim.İstanbul anılarıma kadar olan kısmı paylaşıcam sizlerle.Çünkü İstanbul resimlerimi özel olarak paylaşıcam zaten :D İnstagram hesabımın detayları;

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda


Geçen ay çok pis diyet yapıyordum.Yani spor salonuna yazıldım ama şuan da gitmiyorum.Tabi o sıralar sürekli olarak gidiyordum.Bu da o akşamlardan biri.Kendimi abur cubur yememeyeyim diye direttirdiğim gün kendimi kuruyemişlere vermiştim.
Sahlep içmekten nefret ediyorum.Ama içecek güzel bir alternatif yoksa neden olmasın diyor insan ? Hele ki hava soğuk olduğunda.Bitmeyen kışın ilkbahara kaydığı günlerden bir gün anlayacağınız.
Kitap okumayı çok seviyorum biliyorsunuz.Burda da sınav öncesi yine kendimi kitaplara vermişim.
Biz kadınlar strese girdiğinde,özel dönemlerinde kendini neden çikolataya vermek zorunda? Burda da kendimi Nutella'nın eşsiz kollarına bırakmıştım.Yine o durumdayım.İnsagramımı sıkı takipte olun 1-2 güne yine böyle bir fotoğrafımı paylaşırım kesin.Yiyip yiyip şişiyorum sonra of.

Flormar Nail enamel adında setler çıkarmış. Bunun gibi 4 farklı çeşiti vardı rengarenk ,matt serisi ☺️ Ama en çok bunu beğenip almıştım.Tanesi 6 liraya gelirken,flormar 10Tlden Satışa sunmuş bunları.Oldukça güzeller.Bakıp bakıp sürüyorum.

Yine diyette olduğum bir akşam açlıktan ölürken kendimi müsli ile teselli ediyorum.Ayrıca tur kitabımız olan Soğuk granit kitabıyla başbaşayım.Bu arada müslinin ilk başta tadını hiç sevmedim ama sonradan hastası oldum.Oldukça güzel ve saatlerce tok tutuyor.Arada yine kendisinden yiyorum.Sizde tüketin..Pes etmeyin.

Küçük kuzenimin tipine bakın ya.Kız iyice kendini ev işlerine yaptırdı.Burda muffinleri kabarmış mı diye kontrol ediyor.Allah'ım ya çok şeker :D
Küçüklüğümüzde dışarda ne çok oynardık.Şarkıdan yüksek,saklambaç ,istop,ortada sıçan,ip,simiiiit ..... daha neler neler .Of ya valla çocuk olmak istedin.Yoldan geçerken çocukları görünce de çekmeden edemedim.
Teyzemlerde iş yapıyoruz.Küçük kuzenim yine kendine göre kova buldu yardım ediyor.Şu görüntünün minnoşluğuna gelin ya.Evlenim ilk iş çocuk yapıcam modundayım şuan,neyse ben sustum.
Ben tam bir Türk kahvesi aşığıyım.Günlük olarak türk kahvesi tüketirim.En az 1 defa .Ondan benim instagramımda bol bol kahve fotoğrafı görebilirsiniz.Bu da öyle kahve fallı bir gün.
Yine müsli ve ben.Ama bu sefer farklı bir ikili ile birlikte.Pringles.Ben aslında hiç sevmiyorum cips filan gibi şeyleri ama arada bir insanın canı çekiyor bu gibi şeyleri.İşte ikiside birbirinden farklı bir ikili.
Bu nailart çok zorlu birşey.Böyle 2 saat boş vaktiniz varsa tamam yapın ama yok başka türlüsü.İşte bende böyle boş vaktimde mor ve pembe renklerimi karıştırarak bu şeker nail artımı yaptım.Baya bir uğraştım ama .Elim çok yavaş bu konularda.Neyse nasıl olmuş?
Allah nazarlardan korusun ama artık yaza girdik sonunda sanırım.Yarına yağmur yağıyormuş bide bir gülerim.Papatyalar da en çok bu mevsimde güzel.
En güzel pikniği biz yaparız valla.Çaydanlığımızı da alırız.Ya valla Karadeniz'in en güzel günü bugündü sanırım.Şu ortamın güzelliğini görün.Oh temiz hava,fresh fresh.
Dondurma günümün ilk başlangıcı.Imm canım çekti.Bari gideyim de dondurma alayım.

Böyle böyle gidiyor resimler.Şimdilik benden bu kadar.
Sizin günleriniz nasıl geçmekte?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe