Bazı Yalanlar Güzel

17:13

Evettt,son günlerde blog dünyasında sanki bir dinginlik,bir sakinlik var gibi.Bende bu sakinliğe kendimi kaptırıyorum ama kaptırmamaya gayret ediyorum.Yani sanki bu instagramı blog gibi kullananların yanında artık popüler değiliz gibi.Bunun nedenini de instagrama ulaşımın daha kolay olduğuna bağlıyorum ama bir blogun yerini tutuyor mu Allah aşkına ! Hala yazmaya çalışıyorum düzenli olarak ama okunma sayım ve yorumlarım azaldı gibi geliyor.Buna rağmen geçenlerde 900 kişi olduk hatta 901 :D Hepinize çok teşekkür ediyorum.Hala okunduğumu bilmek bile beni mutlu ediyor.Sayenizde bloga daha sıkı sıkıya tutunuyorum herşeye rağmen.Bu arada bu yazımda bol bol sitem,iç çelişkiler,kişisel problemlerimi okuyacaksınız.Ondandır ki bu cümlemi okuyup gidebilirsiniz,çünkü sıkılabilirsiniz.Herkes dert dinlemek zorunda değil çünkü herkesin derdi kendine yetiyor bu sıralar sanırım.Çok derdim olduğu için 2-3 gün sadece dert yazıcam haberiniz olsun :( Bu blog sıkıntı atma blogu arkadaş! Benim değil mi :D

Son zamanlarda hayatımda birçok olmasa da başlangıçlar yaptım.İlk olarak işim spora yazılmaktı belki de.Herkes bana " ne ihtiyacın var" gibi söylemlere geçse de ben kendime boş zamanlarımı doldurmak için bir araç,amaç bulduğumu düşünüyorum.Çünkü gerçekten boş zamanlarımda kendimi atabileceğim bir sığınağım yok sanki.Bende boşluğu orda dolduruyorum.1 haftadır vize haftası yaşıyorum onun için gidemedim ama haftaya ilk iş gidip hamlığımı atmalıyım.Vizelerim de idare geçiyor.Allah bilir nasıl.


Hayatımda şuan 3 kişinin yoğunluğunu hissediyorum.O ne demek diyenlere uzun uzun açıklama gereği duyuyorum.Bu kişiler ; Size geçen sene anlattığım çocuk Baran , uzun uzun anlattığım Selim , adını bile duymadığınız Bora .Tek tek özet geçicem şimdi olayları. 
>Baran hayatıma ara ara giren ama yazıp da benim sürekli terslediğim hatta takmadığım bir kişi.Ki bunun nedenlerini burda anlatıp da herkesten bir eleştiri kaldırabilecek değilim.Kısacası siyasi hayatı oldukça önemli olan Baran siyasi olaylarda okulumuzda ön planda ki bu beni oldukça ama oldukça düşündürdü.Çünkü onun siyasi kişiliği benim önüme geçiyordu ki hiç kaldıramam ondan sürekli reddettim.Geçen 2 hafta önce kendisini arkadaşlarımla gittiğim bir mekanda gördüm.Yanında elini beline doladığı görmüşlüğüm olan bir kız.Ya bir sinir oldum.Hayır kızı onun yanına yakıştıramadım.Onu kıskanmadım,siz de başlamayın :D Sonra çocuk bana onları görmeden 3-4 gün önce mesaj atmıştı oysa.O gün saydım sövdüm.Geçenlerde bu da 3-4 gün önceye denk geliyor, bana mesaj atmış. 
"Keşke kalbin kırılmadan önce karşılaşsaydık diye "
(Bende sinirlendim ve hemen yazdım) " Sen boş kaldıkça bana uğruyorsun heralde"
"Belki mutlu bir anın olur da bana yazarsın diye bekliyorum"
"Şuan ben başka biriyle çok mutluyum seni de geçen gün başkasıyla gördüm sende mutlu olursun inşallah" yazdım.(bendeki başkası ise çok ayrı olay)
"Beni gördüğün arkadaşımdır ama ben bilmiyordum başkası olduğunu özür dilerim"
 Öyle işte bu macera böylece sonlandı.Ama sonradan yazdıklarıma pişman oldum acaba bir şans verse miydim diye hala düşünüyorum orası ayrı konu ama arkadaş düşünüyorum düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum.

> Selim'le ise konuşmadığımı ama arkadaş çevreme sızdı diye anlatmıştım.Pikniğe gittik bir gün;Oraya ben arkadaşımla geç gittim.Elimizde de dolu market poşetleri bizi karşılamaya Selim gelmişti.Hemen elimdeki poşetleri aldı.Bende konuştum o sırada,hatta sohbet bile ettik.Sonra oyun  oynuyoruz orda ben bir kart istedim o da bağırdı bu kart olsun diye ama herkes nasıl gülüyor.Çocukluk işte .Bunları neden anlattın derseniz bu küçücük anları Selim sen git bizimkilere anlat.Onlarda çocuk böyle küçücük anlardan mutlu oluyor diye bana anlattılar.En son artık patlamama neden olan olay.Bir proje ödevi için bir arkadaşımızın evine gittik.Orda yaklaşık 10 kişi kadardık.Selim'de orda idi.Ödevi başlıca yapan 3 kişi ayrı bir bölümde toplanmışken biz de sohbet peşindeydik.Bu sırada aramızdan biri "Hadi doğruluk cesaretlik oynayalım!"
Benim içten tepkimi aynen yazıyorum "Hay anasını satayım bunlar saçmalicak şimdi.Bana sarcaklar"
O sırada oyun başladı.Ne tesadüftür ki Benle Selimde durdu şişe.O şişenin var ya !! Şişeye lanet okurken adaşım olan arkadaşım Selim'e hadi itiraf et diye tutturunca yani ben bir bocaladım.Ben çocuğu istememişim,reddetmişim neyi itiraf etcek çocuk? Giderim bak ben diye içimden saydırıyorum.Ama adaşıma da bir o kadar kızdım.Ben utandım ya orda.Sonra neyse ki benim telefon çaldı içeriye koştum.İçerde kimle konuştum herkesle yaklaşık 1 saat telefonla konuştum.


Sonrası ise benim yalanlarım yalanlarım.Bu yalanı söylememe neden olan nedenler bu olaylar silsilesinde gerçekleşti.Benim artık ortamda daha rahat davranmamı sağlayacak bir yalan söyledim herkese.Ama herkese.Selim de buna dahil.
Bu yalanı ise yarın anlatıcam çünkü o da ayrı bir mevzu.
Çok pişmanım çok çok orası ayrı.Ama kafamı dinledim bir süre
Neyse çok yazdım bugün.
Yalansız bir gün geçirmeniz dileğiyle...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. ben de instagramın bloggerı öldürdüğünü düşünüyorum. ve tabii abuk sabuk blogların çoğalmasından dolayı da soğuduk çoğumuz. ben de eskisi gibi düzenli yazıp şuraya derdimi dökmeyi o kadar özledim ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu instagram yok mu! Ne çektik .Biz yazmaya devam edelim ,kalan sağlar bizimdir diyorum :D

      Sil
  2. Ben hala blog okumayı çok seviyorum.Yazmayı pek düzenli gerçekleştiremiyorum ama.İnşallah tüm sorunları çözersin :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe