İnstagram Günlüklerim #6

20:49

Yine yazısını yazmayı ihmal ettiğim bir yazı dizisiyle karşınızdayım.Unutuyorum sürekli.Bir de artık unutmaya yüz tuttuğum Neydi Ne Oldu yazı dizisi var ama ona da hafta sonu olmadan geri dönüş yapıcam.Şimdiden burdan duyurayım.Neyse bakalım Ocaktan beri 2 ayda neler yapmışım.İnstagram hesabımın detayları;

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda

Yurtta sabah kahvaltısına geç kaldıysanız işiniz çok zor ve çok acı oluyor.Poşet çay ve ekmek domates zeytin üçlüsü insana evini ailesini özlettiriyor.Ağlicam ha yine özledim.

Giresun'umuza canım memleketime en sonunda güzelim mağazalar açıyorlar.Son olarak Watsons açmışlar.Helal olsun diyorum.
Bence üniversite arabası olanlar ayrı bir ayrıcalıklı.Yani ben böylece ayrıcalıksız biri oluyorum.Yani bilmiyorum araba çok gerekli ama nerdee.Neyse ki yakın arkadaşlarından birinin arabası varsa da insan arada da olsa rahatlıyor hani.

Bu da kış gününün ortasında Sinop'ta geçirdiğim yaz gibi bir günden.Yani küresel ısınmadan mıdır nedir? Havalar çok tuhaf yahu? 

Hissiz kitabımızı hatırlarsınız? Blog turunu düzenlemiştik hani.Hatırlamayanlar için hatırlatim dedim :D
Favori dizim Master's sun dizisine başlamış idim bu resimde de.Yazısını yazdım.İzlenesi Kore Dizileri adlı başlığımda ayrıntılarıyla Kore dizileri yazı dizimi okuyun derim.Ne mükemmel bir bir dizidir bu ya

Tavsiye meleği olarak Loreal Paris'in yeni saç boyası gelmiş ve denemiş bulunuyorum.Daha doğrusu annemin saçını boyadık bu boyayla.Ben saçlarıma boya vs. sürmüyorum.Ama gayet güzel oldu.Saç boyası arayanlar bir denesin derim.

Bu da fikri mühim'den gelen Bol köpüklü Nescafe deneyimi yaşamam için gelen kutu.Kutusunu kullanmayı düşünüyorum.Ama lakin kreması hiç hoş kokmuyor hani.Ondan bilmiyorum ama köpüklü filan değişik ve güzel orası.İçerken o kötü kokusu da gelmiyor hiç,gidiyor neyseki.

Bu da geçen gün teyze kahvaltısı denilen kahvaltı.Imm canım çekti şimdiden valla.

Bilmeyenleriniz için keman çalıyorum ben.Daha doğrusu 6 senedir çalıyorum.Ama 1 sene ara verdim malum yurt ortamı filan çalınmıyor.Sonunda bir denim unutmadan dedim ,öyle deniyorum.Biraz hamlamışım tabisi.Atlatırız diyorum.

Bu yazıyı da tabiki de güzel bir filmden,anlamlı bir sözle sonlandırıyorum.

Benim günler böyle geçmekte.Anlamsız anlamsız günler yaşıyorum.Sizin günleriniz nasıl geçmekte?
Görüşürüz şimdilik.


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe