Kalabalıkta Tek Başıma

20:38

"İnsan çok kalabalık bir yerde de kendini tek başına hissedebilir" bir laf vardı hatırlar mısınız? Ben bu söze tam anlamıyla uyuyorum sanırım.Özellikle bu ara o kadar ama o kadar çok sorunum var ki! Sınavlar,okul,aşksızlık,arkadaşlar,yalnızlık,aile falan filan derken dertlerim baya bir birikti durdu içimde.Dertlerimi tek tek yazmaya başlıyorum yine ve yine...

İlk olarak bu okulda 3.senem ve alttan derslerimle birlikte toplamda bu dönem 15 tane ders alıyorum ki bu dönem alamadığım 2 dersi sayamıyorum bile.Şuan da derslerimin sadece yarısını bile veremedim ki bütlerim nasıl geçti ben bile anlamadım.Burdan anlayacağım o ki bütlerde okulumun 5 seneye uzadığına kesin karar verilmiş oldu.Ben biliyordum zaten 5 sene olacağını ama "dank" edince bir başka oluyor hani.Neyse bölüm çok zor diyerek geçiştiriyorum.
İkincisi hala aşksızım.Yarabbimm! Ne zaman ne zaman demekten kudurduğumu düşünüyorum artık.Sonra sınıfta bir çocuk var,DGS ile geldi geçen sene mi ne! Çocuğun geldiği ilk gün bana bakışından anladım.Ya insan anlıyor çünkü siz de illa ki anlıyorsunuzdur böyle durumlarda.Yicekmiş gibi bana bakmaları devam ettikçe iş kesinleşti.Yakın arkadaşlarımdan biri çok konuşkan sınıfta herkesle konuşan biri.90 kişinin hepsiyle konuşcak olsam ben ooo.Neyse işte çocuk bizle tanışmaya geldi,yemek sırasındaydık,arkamı döndüm birine laf yetiştiriyorum.Arkadaşım özellikle sırtıma dokundu işte bu da Selim diye.Merhaba dedim ve yine arkamı döndüm.Cidden ne nemrut insanım haa.İşte çocuk beni nerelerden eklemedi ki hepsini reddettim.Benim için günlerce içti,günlerce okula gelmedi ama yok istemiyorum.O bana yicekmiş gibi baktı ya bitti benim için.
Bu çocuk sonradan benim o yakın arkadaşım sayesinde benim yakın arkadaş çevreme sızdı bildiğin.Bizimkilerde yani biliyorlar sanki inatlarına yapıyorlar.Bayıldılar Selim'e.Ya doğum gününe gidiyoruz birinin mesela çocukla hiç konuşmuyoruz ama karşılıklı denk düşüp oturuyoruz.Bir muhabbet dönüyor mesela karşılıklı muhattap olmadan diğerleriyle konuşuyoruz.Çocukla İlk merhaba'mdan sonra hiç konuşmadım.İlk başta kaçıyordum onun olduğu ortamlardan,o da sonradan ben geldiğimde benden kaçmaya başladı.Şimdiler de ise alıştık ikimizde sanırım zorunluluktan.Geçen bütler bitti dışarda herkes tatil için vedalaşıyor.O da geldi arkadaşımız Sibel'i öptü.Sonra bir baktım elini bana uzattı,görüşürüz dedi.Bende elimi uzattım ama herkes bize bakıyor.Bir kıkırdamalar,bende görüşürüz dedim ama sesim nasıl çıktı hatırlamıyorum.Ya göz göze geldik ya o anda içim bir "cız" etti.Çocuğa zaten üzülüyorum.Hayır ben onu üzerim biliyorum.Çünkü ben onun için onla sevgili olsam ona faydam olmicak.Kendimi biliyorum.Öyle yani.Hala yalnızız a dostlar..
Kendimi yine bunalımlara sokuyorum ki memlekete geldim.Çakma F haricinde burda bir tane arkadaşım yok doğru dürüst.20 sene dile kolay buradaydım.Ya hiç mi insanın bir tane arkadaşı olmaz ,bir buluşim demez yok yani..Çok canım sıkkın.Memlekete geldim şimdi 3 gün dinlenicem sonra babamın yanında işe gidip işi öğrenicekmişim biraz oyy oyy.Bildiğin çile hayat çile.Galiba ben bu yazılar benim hep özel günlerime denk geliyor,onun stresi altındayken mi oluyor ne.İşte hormonlar diyorum ve sizler nasılsınız bu ara diyerek yazımı sonlandırıyorum :D 

not: bu gifte "buralara yaz günü kar yağıyor canım" gibi oldu :D

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Sınıfındaki arkadaşınla yaşadıkların, ahh gençlik dedirtti bana. Hiç konuşmasanız da senin için içmeler falan. Ne yazık ki okul bitince kimse senin için böyle şeyler yapmayacak. Böyle heyecanlı anlatacağın olaylar bile olmayacak hatta... Senin bu sıkıldığın olaylar bile heyecanlı aslında bir bakıma, böyle düşün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani siz böyle deyince bir değişik oldum şimdi.Heyecanlı bir bakıma ama hoş değil ya :(

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe