İnstagram Günlüklerim #5

15:25

Ağustos'dan beri yazısını yazmayı ihmal ettiğim instagram günlüklerine devam ediyorum.Arada o kadar unutkan oluyorum ki bilmiyorum yani.Kendime kızmayı bırakıp Ağustos'tan bu aya kadar sevdiğim 1-2 fotoğrafı da ekleyerek bu ay neler yapmışım ona bakalım? Ağustos'tan bu aya hızlı bir uçuş yapıcam merak etmeyin :D

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda
Yaz akşamı Giresun'da balkonda yemek keyfisi yapmıştık..Ay valla evimi çok özledim ha.
Burası anneannemlerin evi.Burnumda tütüyor.Oof off

Yazın tabi ki de Karadeniz'de ne vakti? Fındık vakti.Bol bol fındık toplandı tabi ki de.
Yani ben toplamadım,toplandıktan sonra bir bakış gördüm.İşte o da bu :D

Bu da canım Şeyma'mın doğum günüsü.Süpriz yaptım kankime.Tabi ki önceden aramızda konuşmuştuk birbirimize süpriz doğum günü yapalım diye :D Ne hediye aldığımı merak edenleri buraya davet ediyorum; TIK 
Bu da doğum günü kutlamalarım da 3.kutlama faslı.Beni tanıyanlar waffle'a bayıldığımı bilir.
Bence waffle'dan daha iyi doğum günü pastası olamaz ya :D ölürüm ölürüm.

Mmm..Nasıl canım çekti anlatamam.Yazın,bir de okulun ilk başları sürekli olarak her gün ama size her gün diyorum burger'daydayım.Ama baya bir zamandır yemiyorum.1 aydır nerdeyse,burger diyetindeyim.Yenmemeli valla,çok zararlı biliyorum ama insan dayanamıyor.

Vizelere çalıştığım zaman oda arkadaşım sağolsun,bizi yedirdi besledi içirdi.Bu mükemmel kurabiyeleri yapmış bize,getirmiş.Kurabiye de çok güzeldi.Arasındaki reçelimsi birşeydi.

Bu da okula giderken bir gün durakta yalnızlıktan sıkılmış halim.Yırtık kotum un katlanmış hali ve bilekte botlarımı çok seviyorum ayrıca.Botlarım Deichmann'dan.Pantolonum'da Berska'dan 50 tl'ye düşmüş gördüm en son :( 

Finaller geldi.Ben daha 2 hafta var sanırken meğersem bugün itibari ile 7 gün kalmış.Of off 50 alsak geçeriz ama alamıyoruz arkadaşım! 3.sınıf oldum nasıl bitcek bu okul .Neyse çalışmalara devam.

Okulumu hiç sevmem ama ilk defa güzel gördüm çekmeden edemedim .Üniversitede geçirdiğim en güzel gün bugündü sanırım.Ama çok güzel görünüyor değil mi? Burası kütüphanenin orası.


Bunu da gezinirken gördüm.Paylaşmadan edemedim instagramda da.3 adam'ı çok seviyorum.Tabiki de İbrahim için izliyorum.Adamın her lafı ayrı espri.Oğuzhan genelde sessiz kalıyor aralarında ama çok iyi çıkışları da oluyor.Bu bölümde de Murat Boz ve Büşra Pekin Hadi İnşallah filmi için gelmişler.Zaten Murat Boz burayı iyice ayak yoluna çevirdi :D Ben Hadi İnşallah filmine gitmedim,hiçte gitmeyi de düşünmedim.Gidenler de çok beğenmemiş zaten,gereksiz bir filme 10 tl bayılamam valla..Yine de tabi benim fikrim bu.

Benim günler böyle geçmekte.Şimdilik birşeyler yazmaya çalışıyorum ama yakında sınavlar daha çok yaklaşacağı için yazılar azalabilir.
Görüşmek üzere...



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe