Herşey Ol Bencil Olma!

17:05

Şimdi geçenlerde hatta bu tam olarak 31 Ekim imiş,taa o zamanlarda varmış bir arkadaşımdan bahsetmiştim hani.Hani şu gergin arkadaşım.Gerginliği baya bir arttı.Bir ayda yaşamadığım şey kalmadı desem yeri..O oda arkadaşıyla saç başa gelicek şekilde kavga etti.Onun oda arkadaşı da benim geçen sene tanıştığım bir arkadaşım.Bu arada neyseki saç başa girmediler ama sesler baya yükseldi ve arada ben kaldım.En sonunda ikisi tarafından da ara bozmakla suçlandım.Neyseki oda arkadaşlarım beni savundu,geldi kurtardı da bu sorundan da kurtuldum azıcık.O günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı zaten.

İlk önceleri ben soğuk durdum.Sonra olan olaylar ise şöyle sıralanıyor;
1-Sınavımız olduğu bir gün hoca vizeyi yapmicakmış diye haberler aldık.Bu haberin kesinliği belli değildi.Sınavımız 15:00'da olduğu için o gün bu arkadaşla(adı da Asi olsun) dışarı çıkalım diye konuştuk.E sabahın köründe bana tatlı yiyelim deyince bende hayır dedim.O da odasına gitti..Saat bu sularda 12:30 civarları.Sonra whatsapptan arkadaşlarla konuştuk okula gitmicez diye.Bende 14:30 da banyoya girdim.Çıktığımda saat 15:10 idi.Telefonuma bir baktım.Gruptan yardırmışlar.Bir arkadaş ben okula gidiyorum,hoca gelir kesin yazmış.Bize de Asi ve seni de yurdun önünden alayım diye söylemiş.Direk Asi'nin odasına gittim,içimden de diyorum ki lütfen gitmemiş olsun çünkü cidden konuşmicam.Sen Asi'sin bizim odaya gelmeden,hiç haber vermeden okula git.Ya biz aynı yurttayız.Hoca gelse,ben sınava giremesem nolucak?Sen bana sinirlenmiş olabilirsin ama biz dost ayağındayız diye gezmiyor muyuz?Sen nasıl benim kötülüğümü istersin? Sonra akşam geldi ona bencilsin filan dedim,içimdekini döktüm,özür diledi,neyse de iş işten geçmişti artık.Ama affettim çünkü ben kırgın kalamıyorum pek insanlara.

2-Benim sınıfta hoşlandığım bir Bosnalı vardı,hatırlıyor musunuz? Hani Erasmusla gelmişti.Ben bu çocuğu çok beğenmiştim hani.Kızlar da çocuk filan gelince benle dalga geçiyorlardı;"oo seninki geldi,git konuş filan diye" .Çocuğu ilk gördüğümüzde bu Asi de ay bunun nesini beğendin filan demişti.Sonra sen benim odaya gel bana nerdeyse her gün,ama hergün diyorum size ya "Bugün Bosnalı bana günaydın dedi.Bu çocuk benden mi hoşlanıyor ne!" "Bosnalı bugün yanımda oturuyordu.Ayy Pamuk Şeker bişi desene sende!" ben tepki vermiyorum çünkü bu dediklerine.Ne diyeyim,ay nee güzel ikimizde aynı kişiden hoşlanıyoruz.Ya okulda sırf erken gidiyorum çocuğun yanına oturabilmek için,sen benim çantayı kaldır çocuğun yanına sen otur.Olucak şey mi bu! Hay Yarabbim.Daha kızlar da anladı sinirlendiğimi,tepki veremiyorum çünkü.Kızlar da diyor ki sen niye geri çekiliyorsun,bırak Asi geri çekilsin diyorlar.Ama öff bilmiyorum.Çocuk da adamın gözünün içine bir bakıyor ki sormayın :(

3-Sen Asi'sin yurda doğru yürüyoruz.Bizim yurdun yanında da 3 tane daha yurt var.En yakındaki yurdun önünde durunca,sen bana ben gidiyorum de.Bende " Eee nereye yurda gitmiyo muyuz ?" diye sordum.Şaşırdım tabi."O da yok ben artık burda kalıyorum." Diyorum ki saçmalama Asi,sabahtan birlikte çıktık yurtta nasıl taşındın.Yürü şaka yapma" O da gülüyor,benle dalga geçiyor adeta."Yok ben burdayım artık" dedi.Ben de güle güle dedim.Ne diyim yani.Salak konumuna düştüm resmen.Birde hadi gidelim diye kolundan çekiştiriyorum,ayy ne malım yaa.

4-Ya bizim bu Asimiz kimseciklere notlarını vermiyor.Sen bizden al al ödevleri,kendin yapınca kıymete binsin.Verme anam verme.Yok yani,staj defterinde de böyle oldu.Sen benim staj defterinin aynısını geçir,sonra bir dersin ödevi olsun ık,mık et verme.Ya sınıfta kızın biri bunun ödevini almış.Bu 2-3 kişiye verdi sınıftan.Ben almicaktım ama kızlar bu seferlik alalım hadi dediler. Sen derste kız bunun ödevinin aynısını okuyunca git kızın ödevini arada al.Sınıfı da gez,ya gezdiğimiz arkadaşlardan bile aldı ödevlerini.Böyle bir ayıp olabilir mi? Tamam ödevi yapmış olabilirsin,vermeyebilirsin kimseye ama ne alıyorsun milletten.Bulmuşlarsa birinden bulmuşlardır.Valla ben utandım,yerin dibine girdim sınıfta o anda.

5-1 haftadır hiç konuşmuyoruz onunla.Bugün yeni yeni konuştuk işte.Yurtlar da ayrıldı anlayacağınız.Bir değişik durumlar.Artık herkes olayların farkında.Kızlar da çok rahatsız aynı durumdan.Artık gittiğimiz yerlere onu çağırmıyorlar pek,ses etmiyorum bende.Çünkü her halükarda bana bağırıyor Asi.Sesi bana çıkıyor.Ben sesimi çıkarmıyorum,aman aramız bozulmasın diye.O ne olsa bana patlıyor.Ondan artık her duruma karşı sabit duruşum var.Ama konuşuyoruz diye mutlu muyum evet,rahatladım en azından.

Öyle işte ...Anlattım oh rahatladım.Bir haftadır içimde sıkıntıyla geziyordum.Bu yazımda burda yer etsin,kalsın .
Ben de sorun bol millet buraya gelin :D
Neyse hayata her daim pozitif yönden bakmaya devam ediyorum.
Sizde öyle yapın,kafaya çok takıyorum biriyle birşey olunca ama.Napalım hayat şartları..işte..
Şimdilik benden bu kadar,beni takipte kalın..Olaylar olaylar..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Aaaaa çok gıcık oldum o kıza! Neyse yorumlarımın daha fazlasını burdan yapmıcam, hemen whatsaapppp :D :D

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe