Everilmeyenler

15:31

Merhabalar,
Yazmak insana iyi gelir derler ya,bende onu denicem şimdi.Bakalım bana nasıl gelicek.20 yıldır yalnızlık hayatımda beraber yürüdüğüm Çakma F kankimi kaybetmiş bulunuyorum.Galiba bu sıralar hayatımın en büyük atraksiyonu bu. Yarabbimmm,nolcak benim bu sonum diye diye düşünüyorum.Şimdi "Yeter Pamuk Şeker bıktık bu konudan" dediğinizi duyar gibi oldum,ama bıkmayın birini bulana kadar başınızın etini yemeye devam...

Geçenlerde başıma gelen bir olaydan bahsedicem; Yemekhaneden çıkıyoruz kızlarla,tam fakültenin önüne geldik çocuğun biri kolumdan tuttu bildiğin sıktı.Noluyor dedim bir anda.Sonra bir baktım yemekhanede çapraz masada oturan çocuk.Ben nerden biliyorum diye sorarsanız "İnsan üzerine dik dik bakılınca anlıyor zaman sonra" .İşte çocuk konuşmaya başladı.O sırada da kızlar beni çocukla tek bıraktı,arkadaşım sanmışlar kolumdan çekiştirince çocuk.Çocuk "Senle konuşmak istiyorum,biraz yürüyelim mi" dedi.Ben aniden böyle bişi olunca otomatik cevap "HAYIRRR!" .O da "Arkadaşların gidiyor zaten" dedi.Bende " Yok beni beklerler" dedim götümü döndüm,gittim.Yani bişi dicem de 5 dakika beni gördü,çarpıldı mı ! Ne hemen geliyor,kız görmemiş gibi! Tövbe tövbe.Neyse işte kızlarda diyor ki belki uzun zamandır aşıktı çocuk diyorlar.Neyse ne ! Ama yine bir karar verdim bundan sonra iç güzelliğe daha çok önem vericem.Benim gibileri vardır diye düşünüyorum! Arada bana yazın kendimi yalnız hissediyorum haa !
Başlık neden böyle diye sorarsanız " Çakma F 'yi everdik,kaldım" gibi saçma bişi dicem.Ondan sormayın.Sonra bloga çok giremiyorum bu ara çünkü 3.sınıfım derslerim çok çok zor,ama gezmekten geri kalmıyorum.Az sonra doğum gününe gidicem.Bir de aklımdayken bir konuyu paylaşayım sizlerle.Ben hiç gergin bir insan değilim,hatta insanlar benim rahatlığımdan yana arada sitem eder dururlar.Ya bir arkadaşım var,valla sürekli olarak geriliyorum onun yanında.Hayır gayet sakinim,sürekli laf sokmasından ,arada dalgayla karışık aşağılamalarından bıktım.Yani arkadaş yönünden bir türlü bahtım gülmedi.Hayır,çok seviyorum iyi anlaşıyoruz ama bu huyları gerçekten benim gibi sessiz,sakin,relax insanı bile bozuyor yani.Sinirlerim zıplıyor arada,kaçasım geliyor.Öyle işte çözümsüz bir sorunum daha.İnsanların sanal alemde de gerçek yüzünü gördüm bu arada.Canımlı,cicimli konuşupta sonra yükselince beni tınlamamasına sinir oluyorum.İsimlerini demicem,çünkü kırıldım sadece.Söylemek istedim içimde kalmasın diye,eminim ki bu yazdıklarımı görmicekler,okusalar da ben değilim deyip geçerler diye düşünüyorum.

Bir de son olarak blogda hangi konularda yazayım yakın zamanda? 

Yeni ürün mü anlatayım,Moda ikonu gibi bir yazı mı,Neydi ne oldu mu,bitenler mi??
Neyse işte siz bir fikir verin bu aciz kulunuza.. :D
Haftasonu buralardayım,yazıcam anlayacağınız..
Kendinize iyi bakın,
Çok öpüldünüz :)


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Neydi ne oldu yazıları ennn beğenerek okuduklarımdan o yüzden ondan yaz :)
    Haa bide keşke 5dk dinleseymişsin çocuğu ya ben bile merak ettim ne diyeceğini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh onu bende yazmak istiyorum da kimi yazıcam hiç bilmiyorum ki :/ boşver ya unuttum gitti bile ben çocuğu

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe