Bayram Geldi Hoş Geldi

02:19

Merhabalar,
Herkesin bayramı mübarek olsun öncelikle.Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.Bayramın 3.gününde artık yazı yazma vaktidir dedim,bir el attım açıkçası.5 gündür blog yüzü açamıyorum.Memlekete geldim,şuan evimdeyim anlayacağınız.Her şey o kadar hızlı ilerliyor ki ben bile yetişemiyorum hızlarına.Okul açıldı da 2 hafta sonra vizeler varmış bile.Ne ara 4 günlük tatilin sonuna geldik?21 yaşına ne ara geldim? diye sürer gider benim bu sorularım valla.

Bir anda hayatıma giren Sonsuz Kitap Mutluluğu blog turu hayatıma adeta bir heyecan,mutluluk getirdi.Kitap okumayı çok seviyorum zaten biliyorsunuz.Böyle bir tur benim için çok iyi oldu.Yeni yeni Türk yazarlar keşfettim sayesinde.Hiç Türk yazar okumayan biri olarak ön yargım kırıldı aslında,eskiden Türklerden güzel yazar mı? peh diye geçerdim ama artık tövbe.Neyse blog turunda aldığımız kitaplara ben bile yetişemiyorum artık.Hadi nazar değmesin,lütfen maşallah diyelim.Kaşımayı unutmayın

Bu arada unutmadan hala bekarım.Haha,valla benden komiği yok.La 3.sınıf olduk kısmetleri tepe tepe evde kaldım :D Zaten 3.sınıf olmakta ayrı bir zormuş bunu anladım.Sonra sınıfa yeni bir çocuk gelmiş yurtdışından geçişle adı -Ahmet.Ay çocuk bir şeker ki anlatamam.Konuşurken içim eriyor resmen.Aklıma koydum,kimse çocuğa yan gözle bakamaz..O benimdir o benim! Bu seferde olmazsa küserim talihime diye klişe laflarıma girmicem,kusuruma bakmayın.Çünkü hayat ne zaman karşımıza kimi çıkarır hiç belli olmuyor.Genelde böyle işler beklenmeyen zamanlarda oluyor ama artık! Bu vakit bana hiç gelmiyor.


Öyle işte.Yine hayatımda kısacık bir özet geçtim sizlere.Sonra ne oluyor ne bitiyor detaylıca yazarım.Şimdi uykum geldi.Yarın staj defteri yazmaya başlamam lazım.3 gün vaktim var.Nasıl biticek o defter hiç bilmiyorum.Ağlamak istiyorum ki ; daha hiç başlamadım.Ondan bana şans dileyin,hatta dua edin.Neyse şimdilik herkese iyi geceler.

Tekrar sevdiklerinizle mutlu bayramlar!
İyi eğlenin tatilde..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe