İnstagram Günlüklerim #4

18:05

Bu ay neler yapmışım bakalım? Farkettimde bu ay az resim paylaşmışım.Unutmadan bolca yemek resmi görüceksiniz.Malum Ramazandan yeni çıktık,oruç filan...

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda

Friends dizisine taktım.Şuanda son sezondayım,5 bölümüm kaldı.Mükemmel bir dizi.Hele bir bitireyim uzun uzun yazıcam.Bu resim de Phoebe'nin "Smelly  Cat " şarkısı klibi.Ne komikti ya :D
 İnstagramda "incilimakyaj"ın çekilişini kazandım.Hediyelerim süper ama dimi :) Arada şanslıyım..
 Staj çok zor iş valla.Bu da benim elimde laptopla pembe bol pantolon,gri t-shirt uyumum.Bu ikiliyi seviyorum.
Bu kitabı çok yakın bir arkadaşım önerdi.Ama kitabı bitiremedim arkadaşlar.O kadar sıkıcıydı ki.Dedim ki aman boşver.Hiç benlik değildi açıkçası.Bu tarzda kitapları pek okuyamıyorum.Bu arada pijamam çok şekil :D
 Hiçbirşey almicaktım yine duramadım.Kolyeme bayılıyorum ama ya.Leoparlı törpünün görüntüsüne kandım da aldım ..
 Evde kalmak çok zor işmiş.Teyzemler gitti.Bulaşık,çamaşır,ütü,yemek..Oooo çok zor iş bunlar.Çalış,çalış..
 Bugün kendime annemin ev lahmacunundan yaptım.Lavaşın içine kıyma ve kahvaltılık acı sosu karıştırıp koyun ve sarın.Yumurtalayıp fırına verin.Imm nefis birşey bu..
 İftara çorba,spagetti,tavuk sote ve cacık vardı.Ellerime sağlık.Bu arada tek başına yemek yemek çok kötüydü.
Alışverişe gittim yine burda.Kendime en sonunda bayıldım sandaletleri stradivarius dan buldum.Şimdi ayağımdan çıkmıyorlar.Birde Mangodan çanta kaptım.
 Yine iftar yemeği.Akşam fırında patates püresi ve ilk defa yaptığım altı azıcık yanan bulgur pilavı vardı.Canım çekti resimleri tekrar görünce.
 Beren'le Kenan evlenmiş ha,gördünüz mü! Düğün resimleri süper.Bu çift çok yakışıyor birbirine.
Bu da 2 gün önce Ordu'ya gittiğimde yaptığım alışveriş.Yine durduramadım kendimi.Bilezikleri Kotondan aldım.Aksesuarlarda müthiş bir indirim var.Kaçırmayın.Kolyemide hep instagram butiklerinde görüyordum,kaçırmayayım dedim görünce.

Benim günlerim böyle geçti.Benden şimdilik bu kadar.
Görüşmek üzere...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe