Geleceğe Dair Boşluk

14:36

Dün gece bol bol düşündüm ,aklım onca şeyle doluydu ki ! Aklımda birikenleri yazmak istedim gecenin 4 'ünde.Ama olmadı,erindim daha doğrusu.Yazın düşünmek için,daha doğrusu yatıp durmak için bolca zamanım oldu 1 ay boyunca.Geleceğe dair çokca şeyler aklımda yer tuttu.Dün gece düşündüm de acaba doğru dürüst bir hayat mı yaşıyorum? Acaba ben iyi bir insan mıyım düşündüğüm gibi? Çünkü bakıyorum da çok yakın arkadaşım dediğim insanlar yok,hatta yaz oldu insanın bir tane mi arkadaşı olmaz buluşucak..Yok..
Eskiden yaptığım her hareketin doğru olduğunu düşünürdüm.Ben yanlış yapmam çünkü ben iyi bir insanım.Ama şimdi düşünüyorum da belki de benim gerçeklerim kimine göre yanlış.O yüzden böyle yanlız kaldım..Çok yakın bir arkadaşıma parti hazırlıyorum.O da bana aynısını yapıcak..Anlaştık gibi birşey bu konuda.Ama düşündüm evet yine düşündüm benim doğum günüme kim gelicek ki! Benim hiç arkadaşım yok yani burda..Neden yok,geçen seneye kada çağıracağım tonlar arkadaşım vardı.Şimdi! Neyse diyorum ki gidenler kaybeder.
Geçen gün kavga ettiğim bir arkadaşım şöyle bir mesaj atmış " Seninle sohbet etmeyi,seninle dertleşmeyi ben seni çok özledim" diye .6-7 ay olmuş konuşmayalı.Ben ona iki yüzlü davranmamasını söyledim.Belki hatırlarsınız Ozzy diye bahsemiştim.İsme bak neyse işte gerçek adı Uğur.Uğurla darılmamızın nedeni ortak bir arkadaşımızdan nefret etmesi,ama yüzüne karşı seviyorum ayakları yapması kızın sonunda gerçekleri öğrenmesi Uğurun yine kıvırması.Ya iki yüzlülük yapma diyorum sonra benim hakkımda bişiler demiş kız.Ya bana da yazık günah ortada kalıyorum salak gibi.Kızı üzmeyim diyorum ama ayıp ya yüzüne baka baka.En son patlayan ise benim hakkımda ona bir mesaj atması beni çok kızdırdı öyle işte.Şu an ikisiyle de görüşmüyorum.
Birde aklımda bu ara ben napıcam? Gelecekte mühendis olarak mutlu olucak mıyım? Bende tasarımcı vs.olmak isterdim sanırım.Bir Zeynep Mayruk olmak isterdim mesela yada şapka tasarlamak isterdim.Benim yaptıklarıma birileri hayran kalsın isterdim.Bazen hayatta boşuna yaşadığını hissedersin derler ya ! Aynen öyle.Boş boş yaşayıp gidiyoruz.Aileme destek olmak istiyorum ama insanın elinden hiç mi birşey gelmez.Hiç bir gayem yok şu hayatta.Valla ölüp gidicem boş boş ona yanıyorum.Birşeyler için çabalamak istiyorum.Hiç bilmiyorum valla.Sonra da diyorum ki aman salak salak takıl işte hayat..Sonra bir hayal kuruyorum ki sormayın gitsin,arada ben bile gerçek zannediyorum.Doktora görüncem bu gidişle.Öyle işte sıkıcı sıkıcı tatilde bitti gitti.

Siz bu yaz nelerin farkına vardınız?
Umarım benim gibi kimlik bunalımına girmemişsinizdir.
Hadi görüşürüz

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. İnsanların seni ne olarak bildiği değil senin kendini ne olarak gördüğün önemli şu hayatta. Bir köydeki herkes deli olsa ve aralarına bir akıllı koysan, akıllıya deli derler o köyde. Halbuki akıllı kendini bilir. Senin doğruların "senin" doğrunsa eğer gerçekten, başkalarının ne düşündüğünü önemseme. İki yüzlü insanlardan da uzak durman her daim iyi olur senin için. Benim de başıma geldi. Birkaç iki yüzlü insan bir araya gelip hakkımda konuşmaya başladı ve birçok kişi beni yanlış tanıdı. Bir gram üzülmedim çünkü ben DOĞRU idim, bunu biliyordum ve hâlâ da eminim. Bunun ego ile değil kendine güvenle alakası var ve ben aklıma her daim güvenirim. Çünkü yaptığım her şeyde vicdanım da mantığım da yanımda. Ben seni az çok tanıyorum ve sen iyi bir insansın. "Doğruların"a güven :) 15 tane arkadaşın olacağına 1 tane dostun olsun, yeter :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende doğrularıma güveniyorum dediğin gibi ama bazen kendimi sorgulamadan edemiyorum böyle durumlarda.Anlamaz oldum artık insanları.Diyorum ki eskiden nasıl göremedim bu gerçekleri diye düşünüyorum.Çok teşekkür ederim yazın için tavsiyen için.Bu yazından sonra birşeyler daha netleşti kafamda.Çok teşekkürler tekrardan,sevgiyle kal,mutlu kal :)

      Sil
  2. hayatta her zaman iyi kız olmak insana zarardan başka birşey getirmiyor.. bu yüzden sende hayatı kurallarına göre yaşa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin çok doğru iyiysen ezilirsin,iyiysen zarar görürsün,iyiysen mal gibi kalırsın.Anlayış böyle..Ama olmuyor bilmiyorum,bende böyleyim..

      Sil
  3. bende bu aralar bu psıkolojısındeyım :( bır sen eonce avrupa gıbı bır yerde yasarken ögretmenlık hayatımı devam ederken sımdı trde dogunun bır sehırde ev hanımı olarak yasıyorum. Gecıcı durum yada ben öyle sanıyorum bılmıyorum ama ıste hayat nerden nereye götürüyor bızlerı. Eylülü dört gözle bekledım meslegıme tekrar dönebılmek ıcın sımdıde aılem burnumda tütüyor gıdıp almanyaya göresım var :( ama gıdersem ısımden olacagım bır sene benı gerıye atacak :( offf neyse beklıyelım ve görelım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen zaman herşeyin ilacı ve o herşeyi göstericek bize sanırım

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe