Rutin İşler Ustası

15:56

Herkese merhabalar,
Nasılsınız?İyi misiniz? Ben çok iyiyim ama işte sıkıntı başa vurunca insan evde ne yapıcağını şaşırıyor.Belki takip edenler vardır diğer sosyal medyalardan filan teyzemler gitti.Ev bana kaldı.Canım o kadar sıkılır oldu ki evde tek başına yaşayanların vay haline.Televizyonda birşey yok,kendimi friends'e,filmlere adadım resmen şimdiden.Bugünde haftasonuya temizliğe vurdum kendimi.Hayatımda hiç çamaşır makinesinde birşey yıkamadım ben.İnternette "Makinede çamaşır nasıl yıkanır?" diye arattım.Hemen çıktı.Ya internet nelere kadir.Sonra temizlik..Evi sil,süpür,ütü yap..Çok eğlenceli !!

Sonra yemek yapayım diyorum iftara kadar.İftarda tek başına yemek yemekten daha vahim bir durum yokmuş.İnsan ses olmayınca içi bir kötü oluyor gerçekten.Tuhaf hissediyor.Acaba akşam yemeğe ne yapsam derdi var birde?Bana sorsanız bildiğim bir patates kızartması var.Ama artık yine internetten birşey bulacağım.Yada siz bana birşeyler önerin,ama önerin akşama aç kalmayayım sonra.Kitap okuyamıyorum ve bu ara.Anlamadım gitti.Film izlemek daha az vakit alıyormuş gibi geliyor hep.Ayrıca stajımda son haftaya giriyorum ve de.Bu hafta robotumsu birşey yapıcakmışız.Bu arada büte kaldığım 14 dersten 6 sını verdim.Bu da birşey sanırım.Çalıştıklarımı verdim enazından.Üzülmüyorum,hakettim ben bunu.Neyse canımı sıkmıyorum önceki kadar.
Aşk ilişkisi ise limonu.Erdi diye biriyle konuşuyorum.Ama çocuk o kadar meşgul ki bilmiyorum bu işte olmayacak gibi.Bir de size bir sorum var.Bu Erdi şimdiki oda arkadaşımla konuşmuş ve aynı okuldalar.Ama sonradan oda arkadaşım bunu şutladı hatırlıyorum çünkü o ara bir başkasını bulmuştu.Şimdi benim Erdi ile konuşmam ilerde sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum.Ama bilmiyorum.Bazı arkadaşlarım konuşma çok büyük sorun diyor,bazıları ise aman akışına bırak belki kendiliğinden ciddi birşey olmadan biter diyor.Napıcağımı bilmiyorum? Sonra dün gece cansıkıntısından blog tasarımımla oynadım biraz.Olumlu yorumlar aldım bile.Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.Arada bir ilham geliyor,birşeyler yapmaya çalışıyorum.Siz nasıl buldunuz? Daha yazacak birşey gelmiyor aklıma.Ben friends izlemeye kaçıyorum neyse.Siz benim sorularıma yardımcı olur musunuz lütfen ..


Şimdiden herkese hayırlı iftarlar,sevdiklerinizle.
Ve benim gibi tek olanlara ayrıca sevgiler,öpücükler..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Peki, ben pek yemekten anlamam ama birkaç öneriden bulunabilirim.
    Çünkü pratik yemekleri en iyi, yemek yapamayanlar bilir :p

    Mesela bir gün patates salatası yap, ertesi gün fırında makarna (sosunu dert etme satılıyor), bir gün nasılsa patates kızartmasını seviyormuşsun patatesli yumurta yap -offf nası severim- sonra bir gün kısır yap, hem kolay hem besleyici
    Ekmek falan kaldıysa sür üzerlerine peynir yumurta at fırına, mis gibi ev pizzan hazır
    Evin ve yalnızlığın tadını çıkarmayı da unutma :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev,yalnızlı ve keyif benim için süper üçlü oldular.Kendi kendime yemek yapma çabalarındaym.Sağol önerilerin için.Patatesli yumurta var bu gece.Immm çok da güzel kokuyor :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe