İnstagram Günlüklerim #3

03:48


Yine bir instagram günlüğümle karşınızdayım.2-3 haftada neler yaptım filan instagramdan ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz.Ama burdan paylaşıyorum eğlence olsun diye.Lafı uzatmadan bakalım neler yapmışım bu 15-20 günde ;

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda

Son finallere de girdiğime göre artık memlekete gidiyorum..Bugünki kombini de göstermiş oldum.
Memleket havası gibisi yok.Akşam güneş batarken çok güzel duruyor ama dimi? Siz birde bundan 1 saat sonra görün.Kafamdan büyük dolu yağdı o derece diyorum.Kafam kanadı ya ..
Bütlere geldim ve ilk gün pembiş günü ilan ettim.Baksanıza biraz çok şeker olmamış mıyım ama?
Blogda Kore dizisi yazısı yazdığımı hatırlarsınız belki..Ordaki tavsiyelerden birine uyup Personal Taste 'e başladım ve bitti.Süperdi tavsiye ederim.Bu sahnede gördüğünüz gibi kızın saçını oğlan kurutuyor.Çok şeker ama dimi? Bende istiyorum..neyse sustum
 Eve geldim.Annemler yok.E gecenin köründe kardeşimle canımız Burger çekerse bizi kimse durduramaz.Yemek sepeti sağolsun.Gece gece mis gibi yedik.
Aşcılığa aday ben kendim profiterol deneyimimi de tamamladım ve oldu.Hatta ımm nefis oldu.
Yani evde bile bütlere çalışıyorum.Böyle bişi yok..Çok çalışkan mıyım neyim? Bütlere kalan insanın söyleyeceği şey mi bu?
Kardeş candır,baldır.Türk kahvesi hele..
Bir daha metro turizmle Samsun'a dönmek mi? Hıı peki ozaman.Kalsın diyorum.Berbat bir yolculuktu.
Güneşi beklerken de Kerem'in bu haftaki tipe gel ya.Zeyno'nun sütyenini almış uzaycılık oynuyor.Hahaha.Kötü haber ise gb bu yaz final...hadi ağlayalım 
Artık teyzemlerde kalmaya başladım.Ramazan ayındayız malum ve de.Bizde oruçlu oruçlu canımız muffin çekti ve koyulduk işe.Nefis görünüyorlar ama.Limonlu hemde..
Oruç başımıza vurdu,kendimizi batakta bulduk.Amaç vakit geçsin.
Ve bu gün..Alışverişe çıktık.Bir türlü bişi alamadım.İndirim üstüne indirim her yerde.Aklımda H&M deki ortada duran içi kısa dıştan şifon tüllü etek var.Ama karar veremedim.Sizce hangisi?

Benden bugünlükte bu kadar..
Görüşmek üzere

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. Personal Taste çok güzeldi gerçekten.Gerçi Lee Min Ho'nun bütün dizileri çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önceki dizilerinden izlemiştim bende cidden iyiydi :D

      Sil
  2. H&M etek çok hoş. Ben de bunun pantolonumsu :) versiyonunu İpekyol'dan aldım. İçi siyah puantiyeli kısa şort, dışı beyaz uzun tüllü. Tatilde giyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende alsam mı hala kararsızım :/

      Sil
  3. eğlence kareler olmuş. derslerinde bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
  4. ne guzel seyler yapmıssın canım alısverıs konusunda haklısın bnde cok kararsızım :( heryerde harıka ındırımler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.Evet on kere deneyebilirim bir kıyafeti kararsızlıkla :D süper indirimler var ama birşey bulamadıktan sonra

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe