Ailenin Yüz Karası

19:02

Evet..O kişi benim.Bütün dersleri alttan kalan toplam 12 dersi bütte vermeye çalışıcak olan kişi benim.12 ders dile kolay,hatta dile bile zor.Nasıl yapıcam,yapamicam bilmiyorum.Hatta yapamicağımı biliyorum.Ne kadar çalışsamda sonuç benim için hep hüsran oluyor.İnsanın çalıştığı dersten en azından geçmesi gerekmez mi? Bende sonuç aynı.Ya yok neden yapamıyorum bilmiyorum..Kendimi hep bir boşvermişlik içinde buluyorum.Sonuçlar açıklanınca insanda biraz bişi yapamama hissiyatı olur dimi?  Bende ki geliyor ama yarısına kadar,gayet keyfim yerinde gibi hissediyorum.

Benim gibi sırf puanı ziyan olmasın diye yüksek bir bölüme,üniversiteye giden insanlar doludur diye düşünüyorum.Hangimiz hayallerimizin peşinde gidebilcek kadar cesurduk ki? Ben aileme güvendim,babamın izinden gitmeyi seçtim.Daha doğrusu hiçbir fikrim yoktu bu konuda.Ben ne denirse "evet " demeyi tercih ettim.Bu yazıdan pişman olduğum fikri çıkabilir ama başka seçicek birşey yoktu.Hayat bizi bunları yapmaya zorluyor,ben öyle düşünüyorum.Yani evet çok pişmanım ama razıyım.Çünkü şimdi sınava hazırlanamam.Geldim 3.seneye ama alttan dersler kaynıyor.Bu 2.dönem en azından çoğu dersimi vermem lazım.Nasıl vericem napıcam hiçbir fikrim yok?
Sanki birde derslerim süpermiş gibi gittim Antalya'lara ,gece gezmelerine..Süperim ben ,bendeki özgüven tavan yaptı.Ama dersler berbat.Aileme hiçbirşey diyemiyorum.Bazen düşünüyorum.Ben sınıftakilerden gerizekalı değilim..Sınıfa 10.filan girmişim.Ama sonuncuyum kesinlikle.Nerde hata yapıyorum bilmiyorum.Kendimi çaresiz hissediyorum ama içimden ders çalışmak gelmiyor.Kendimi saçma sapan işlere vuruyorum.Ders mi çalışıcak? Dizi izliyorum.Ders mi çalışılcak? Uyku vakti,sabah çalışılır.Ya birde herşeyi biliyormuşum gibi gelmiyor mu? Kendime hayret ediyorum.Nasıl bir kişiliğim ben! Atın beni..Seneye stajım var dışarda beni kim alır bu ganoyla.Ben bile almam yani.Babamın yüzüne bakamıyorum demek isterdim ama iş paraya gelince gayetde iyi bakıyorum.Ayrıca ailemden gizlediğim kredi kartımda cabası.Limit aştı beni gitti.
Ya asıl anlamadığım iyi geçen bir tane dersim vardı.Bide utanmadan yazıyorum.Ya bir tane.14 dersin 2 sini verdim.Ama 3 olabilirdi bu.O sınavımdan bildiğin 90dan aşağı beklemiyordum.Ama sonuç ! 35.ya adam bari 50 filan alır.O not ne! Nedir o not.Ya sıçıcam böyle işe.Pardon ama öyle yani.Kendime ediyorum bu küfürlerin hepsini.Çünkü ben ne ailemi hakediyorum ne birşeyi.Ya sevgili desen oda yok.Ama bekar olup fin fin gezen bir ben varım sanırım.Benim gelmişime ,geçmişime yani..Evet bana küfür edin.Rahatlabilirsiniz.Hiç alınmam..Öyle bir yapım var.Psikolojik desteğe ihtiyacım var sanırım.Ama derdin ne dese ne ailede sorun var ne bir ilişki falan filan..Anlayacağınız ben ailenin,tüm sülalenin,hatta evrenin YÜZ KARASI...
memnun oldum..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

17 kişi dedi ki

  1. Bence olay tamamen ilgi alanıyla ilgili... Ben de hiçbir bilgim olmadan puanım ziyan olmasın diye biraz da dersane şeyiyle yaptım gitti tercihi ve hiç yeteneğim olmayan bir bölümü 4 yılda bitirdim..Tabi yaz okullarını aksatmadan..Şimdi keşke bir sene daha hazırlanmış olsaydım diyorum, bir şeyler sevmeyince ilgi duymayınca olmuyor işte:/ Belki seni teselli etmek için söylüyorum sanacaksın ama sorun tamamen sistemde...Saçma sapan kriterlere göre ayırıyor bizi, yetenek ve ilgi alanlarımıza göre değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de benzer bi durumdayım da senin hangi okul ve bölüm merak etim?

      Sil
    2. Bencede sorun kesinlikle sistemde..Herşey bizi zorluyor mutsuz olmaya sanki..Bende kendimi zorlayıp okulu bitirmeye çalışıcam sanırım senin gibi.teşekkürler yorumun için.

      Sil
  2. Kendine haksızlık etme yahu ne biçim laflar etmişsin böyle kendine.Seni çok iyi anlıyorum ben de üniversite zamanı böyleydim okula doğru düzgün gitmedim 1 sene ,yaz okuluna kaldım hatta. Ortalamam 1,80 iken 2,36 yapıp mezun oldum.Hiç yılma gerçekten en dipte olup ta birden yükselenlerdenim ben de.Önemli olan istemek.Başarılı olmana da gerek yok bunun için.Kendini birazcık derslerine ver inan başarabilirsin insanın yapamayacağı şey yok İSTERSE. Ki ben senin istediğini düşünüyorum istemesen bu kadar kendine kızmazdın :)
    Hiç canını sıkma sakın akıllı bir kızsın ,boş şeylerle uğraşmayı bırak bi süreliğine sadece. Sonra yine istediğini yap,gez toz dizi izle :)
    Ama kafaya koymalısın ilk olarak ,başarıcam derslerimi vericem diye kendine söyleyip dur bunu. Bir şeyi 40 defa söyleyince olurmuş ya hani iyi düşün iyi olsun.Başaramıcam ,yapamıcam demek yok. Yüksek puanla bi üni kazanan insan o okuldan mezun da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde ortalamam öyle.inşallah bende senin gibi olurum.Boş şeyler müdürü olan ben nasıl bırakıcam boş işleri hiç bilmiyorum.Baya bir çabalamam gerekicek sanırım.İnşallah olsunda 1 milyon kere söylemeye razıyım ben.Çok teşekkürler desteğin için :)

      Sil
  3. Ben 10 dersten kalmıştım 1.sınıfta Herkes okulu bırakır dedi ama nasıl olduysa haladır okuyorum :D Bence sende geçersin ben geçtiysem sen hayli hayli geçersin efendim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah efendim inşallah.İlk seneden benimde 4 tane kalmıştı ilk dönem sonra benimde öyle 10 filan.Yani artık aldı başını gitti dersler.

      Sil
  4. Hahahah aynı ben ama ben okulu 4 senede bitirdim. 4.sınıfa kadar alttan derslerim, dönem derslerimden fazlaydı, aynı böyle takmıyordum ama nasıl olduysa oldu, 4.sınıfta tek ders sınavıyla bitirdim okulu. Kendine yüklenme bu kadar, sen şimdiden farkına varmışsın yapman gerekenleri. Eminim çıkar yolunu bulacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki kesin 5 gibi duruyor ama umut işte.İnşallah bulurum çıkar yolunu çok teşekkürler desteğin için :)

      Sil
  5. şimdi sana biraz moral olsun dıye yazıyorum kı bana senın durumun moral verdı :) kendımı gordum :)
    bende erkek arkadas var ama ailemden gizli kredi alıyorum,ayrıca dönem derslerimin bi tanesını verebıldım ustten alamadıgım dersler de cabası :) hıc moralını bozma bu okul bıtecek yanı napalım ıcımızden calısmak gelmıyorsa sistem üniversite okumak gerektırdıgı ıcın okuyoruz sonucta gayet ıcten yazmıssın canım sevdım senı muah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha çok teşekkürler canım.dertlendim mi elime vuruyor maalesef.hep sistem mağduruyuz valla.napıcaz biz hiç bilmiyorum.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. elektrik-elektronik mühendisliği okuyorum.

      Sil
  7. 2 okul bitirmeme rağmen gönlümde yatan mesleği okumak için bir saniye bile geç kaldığımı düşünmedim. 3. sınıfta olman seni hayallerinden uzaklaştırmasın lütfen. Hiç bir şey için geç değil! İstediği mesleği okuma konusunda tereddüt yaşayan insanlara kızıyorum. Sonuçta zorlanacağın ya da silip atacağın şey maksimum 3-4 sene, sonrasında bir koca ömür istediğin sıfat ile anılacaksın ve seni mutlu eden bir işi yapacaksın, 3 sene buna engel olabilir mi? Bu arada okulumu 1 sene uzattım, o kadar rahatladım ki anlatamam insan uzadı mı uzayacak mı diye düşünürken stresten ders veremiyor. Okulu bu kadar kafana takma lütfen ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama istediğin mesleği okuduktan sonra iş bulamayacağını bilmek var birde.Bilmiyorum ama bu saatten sonra tekrar sınava hazırlanmak o kadar zor ki! Evet gerçekten uzadı mı uzayacak mı diye stresten sanırım.Çok teşekkürler önerilerin için.Takmamaya çalışıcam.Sende kendine iyi bak :)

      Sil
  8. Az önce çok çok uzun bi yazi yazdim ancak ne olsuysa gitti aimdi tekrar yazamayacagim :)) fizik bölümü okuyorum. 1. Sinifta toplam 10 alttan ders biraktim ortalamam 0.79 du. Simdi 4. Sinifa 0 alttan ders ve 2.35 ortalama ile geçtim kebdime kiziyorum neden ortalamam 2.50 yi gecmedi diye. Erkek arkadasim okul uzatti 6. Senesine girdi ama ilk 3 sene hiçbir sinava girmeyip son 2 yilda 53 ders gecerek rekor kirdi :) simdi 6. Senesine 15 dersle girdi. Iki sene önce 68 tane alttan dersi vardi şimdi 15. Demek istediğim isteyince her sey mümkün. Madem ilerlemişsin o kadar devamini getir. Ve bir tavsiye daha mutlaka çıkmış sorulari bul. :)) basarilar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa merak ettim aslında ne yazdın diye ama senin yazını okuduktan sonra hele ki erkek arkadaşının rekorunu okuduktan sonra gerçekten mucize dedim.Ve utanarak söylüyorum ki sevindim.Ben neden yapamayayım oldum? Ve senide tebrik ediyorum umarım bende senin gibi ortalamamı yükseltirim.Çok ama çok teşekkürler .Gerçekten çok yardımın oldu yorumunun :) Sevgilerimle

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe