Tatil Dönüşü

17:27

Heyy millet ben döndüm tatilden,
Oralarda havalar nasıldı diye sorarsanız limoni.İlk 2 gün yağmurluydu sonraki 2 gün hava süperdi.Kendimizi havuza verdik.Otelde Ruslar kaynıyordu valla.İlk gün göz açlığından mıdır nedir otele gelir gelmez açık büfelere saldırdık.Ama gerçekten saldırdık tam anlamıyla.Hiç açık büfe görmemişiz gibi,aslında çokda görmedik tabi,tabakları üst üste doldurduk doldurduk.Hatta bazı arkadaşlarım 4 tabak aldı ya.Çok komikti gerçekten.İlk gün zaten yağmur vardı.Sonrada gece Barlar Sokağında bir club'a gittik.Club çok güzeldi..Dans etmekten ayaklarım şişti.Ordaki garson benden içki parası almadı.Artık..Neyse bu da böyle anımdı.

Sonraki gün yine yağış vardı.Kapalı havuza gidelim dedik otelin.Gittik,girdiğim andan itibaren mosmor oldum.Kızlar diyorki dudaklarım,gözlerim filan şişmiş.Bende hissettim çünkü havuzda ne elimi oynatabildim ne ayağımı.Kızlar beni zorla çıkardılar havuzdan.Sonraki durağımız sauna oldu.Vay be sauna'ya da gittik.Sonra buhar odası.Çok havalıydı valla.Oturduk,zaten göz gözü görmüyordu.Sonra jakuzi,ondan sonra ise hamama gittik.Hamam karışıktı,bir çitilendik güzel güzel.Ordan sonra zaten artık pertimiz çıkmıştı,hemen yemeğe.Gece ise otelin barına gittik orda sıkılınca kapalı havuza gidelim dedik biz akıllılar.Meğerse 10'dan sonra suyu klorluyolarmış.Yarım saat durmadan güvenlikler bizi çıkardı.Çok utandım aman ya.
Üçüncü günümüz hava çok güzeldi.Kendimi dışarda havuza verdik.Güneşlendim ben bol bol.Çok yanmadım tabi ama en azından bembeyazda değilim.Sonraki durağımız aquapark oldu.Orda zaten koptuk.5'te de orası kapandı.Akşamda beach party vardı.Eğlencenin dibine indik.Sonra zaten odalara..Son günümüz ise toplanmakla ve yemek yemekle geçti.Son kez içmediğimiz,yemediğimiz ne kadar şey varsa yedik içtik.Tatlılardan kaç tane aldık hatırlamıyorum.Hepsinden bir çatal aldım sadece.Neyse bunuda güzel güzel anlatıyorum ama çok günah neyse.Gitmek istemiyorum diye ağlicaktım az kalsın..Benim tatilim bu kadardı..Bugün döndüm,yarında memlekete gidiyorum..Bu ara bende full gezme.Bundan sonra sık sık yazmaya devam..
Tatilde kendime baya bir kıyafet aldım.Çoğunu giyemedim bile.Bunlardan bir kaçını butiğimde satışa çıkardım.Hatta kendim denedim.Fiziğimi gözler önüne serdim.Hahaha..Butiğime uğramanızı tavsiye ederim.


Sonraki günlerde görüşmek üzere..
Hatta yarın....

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. tatilin güzel geçmiş neyseki aman zaten açık büfe otellerde boyuna yeniyor kilo alıyuor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle resmen verdiğim kilolardan 2sini geri almışım bile :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe