İnstagram Günlüklerim #2

16:42

İnstagram günlerinin vakti geldi zannediyorum.Tatilden geldim,finaller başladı derken vakit olmadı.Hala finaller var ama yazmanın vakti geldi.İnstagramda genelde saçmalıyorum sanırım.Tatilde pek birşey paylaşamadım çünkü tatil yapmaktan fırsat kalmadı.Bakalım neler yaşamışım 10-15 günde;

İnstagram hesabım için; @pamk_sekeer  daha fazlası orda

"Tatil bavulum hazır olduğuna göre tatile gitmeye hazırım" diyen ben..Nasıl geçti zaman orda ya?
Burası da otelimizden odamızdan bir görüntü.Otele vardığımızda yağmur vardı..Ama ruslar havuzdalardı.Özendik bizde girdik.Galiba mosmor olmuştum.
Buda otel bilekliğimiz ve bikinime uygun bilekliğim..
Buda otelde son günümüzde bütün tatlıları tabağa doldurduğum zaman çektim.Bedavaya hepsinden birer çatal aldım.Biliyorum kötü birşey ,hepsi çöpe gidicek ama tatlarına bakmazsam aklım kalıcaktı..
Bavul hazırlandı,gitmeye hazırız.İstikamet yurt...
Memlekete geçtim yurttan sonra.Hemen ilk iş çok beğendiğim ayakkabıları aldım.Hemde 36 numarasını.Ben 39 giyen kişi 36 numara nedir ya! Ailecek şok olduk.
Evde hamaratlığım tuttu.Hayatımda ilk defa bişey yaptım.Ne yumurta kırabiliyorum ne bişey.Ama elmalı turta yaptım.İlk için iyi bence .Immm.olsada yesek.
Buda herhangi bir günde kullandığım makyaj çantam ve o günkü ürünler..
Alışveriş yapmayalı baya zaman olmuştu.İlk iş birşeyler almam lazımdı.Kendimi zor tuttum.Bunlar tutamadığım kısımlarda aldığım şeyler.
Ve bu cüzdan.LCW 'den sadece 15 tl 'ye aldım.Fiyatını görünce şaşırdım.Çünkü normalde en az 40 tl cüzdana veren bir kişiyim.Bunu görünce kaptım.
Buda geçen günkü alışverişimden aldığım Icy Top denemem..Çok şeker oldu sanırım.
Bugün öğle yemeğini tostla geçiştirdim.Sınav zamanı tüm vakitlerde yemek yiyorum.Neden böyleyim ben?  Verdiğim kiloları aldım kesin. Neyse veririz ya.
Biraz önce ojeyi değiştirmek lazım artık dedim ve hemen sürdüm.Bu oje muhteşem.Sürülüşü çok kolay.Tırnak kenarlarına bulaşmaya izin vermiyor.Tek sürüşte sürmek mümkün.Kesinlikle sizde ediniz.Bugün mor bir gün ha.

Benden bugünlükte bu kadar..
Görüşmek üzere

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Özellikle en sondaki ojenin rengini çok beğendim. Ayakkabıların da çok güzel ama 39 numara bir ayağa 36 nasıl oldu anlayamadım bende:) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona hala inanamamaktayız valla :D çok sağol canım

      Sil
  2. Ojenin rengi süper!! Çok beğendim! Ayakkabılar da çok tatlı. :) Tatile de feci şekilde özendim.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende tatile gidersin o halde :D sağol tatlım

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe