İnstagram Günlüklerim #1

16:16

Yaklaşık 5 haftadır instagram hesabım var malum.Genelde günde 1-2 fotoğraf paylaşıyorum.Öyle çok etkin değilim bağımlılık yapıcak kadar ,ama etkinim kendime göre diyelim.Bende özendim instagram günlüklerine ve dedim ki neden olmasın? Aslında çoğu resmi koymadığım halde bu kadar çok resim tuttu.Bundan sonra 2-3 haftada bir yazarım sanırım.Çünkü baya bir tuttu ya.Aktifmişim ben aslında.Bakalım bu ay nasıl geçmiş ?

Bu arada beni instagram hesabımdan takibe almayı unutmayın ,daha fazlası orda çünkü ; @pamk_sekeer 
İlk olarak rapor çilemle başladım instagrama.Çok çekiyorum bu rapor işinden ya.Kahrolsun böyle eğitim sistemi diyorum!
The Walking Dead başladı ve bitti..Nasıl başladı,nasıl bitti? Ne ara bitti asıl soru bu ? 
 Koyu bordo ve siyah ojelere kafayı takmış durumdayım.Şimdide gidip Alix Avien'den bordo aldım.Nasıl ama? Ben bayıldım..
 Okuyacağım kitapları dizdim.Ama sadece diziyorum bu arada.Okuma işlevi yok.
Aslında niyetim yeşil çay almaktı ama Mate'yi araştırınca bunu alayım dedim.Aynı yeşil çay gibi etkisi.Tavsiye ederim.
Kendimi ilk defa bu kadar açığa çıkarttım.Duman konserine akıyorum burda :D
Bambi'den aldığım bıyıklı cicilerim çok şeker ya ..
İşte vizelerden önce bende bir gece canım sıkıldı.Benim hala umudum var'ın finalini izleyeyim dedim.Birde yanında makarneks.Saat kaç derseniz de 2 filan.Birde adam aynı makarnekse bakarmış gibi çıkmış,sonradan farkettim :D
Yine yemek ,yine ben.Şu'nun güzelliğine bakın.Leman Kültür'de doymamak imkansız gibi birşey.Köri soslu hemde <3
Geçen gün tv açtım,bir baktım İntizar.Ihlamurlar altında söylüyor.Gelde eskileri hatırlama..Ne çok izlerdim eskiden Ihlamurlar altında dizisini.Onlar kadar yakışan bir çift yoktu ya.Aklıma geldi hüzünlendim bak yine..
 İşte bir gün de kombinlerim böyleydi..Köşeleri deri detaylı kumaş pantolon,siyah bluz,üstüne koyu yeşil bir ceket ve otantik bir kolye <3
 Bu saati Mine Canan'da gördüğümden beri bende istiyorum.Önceden görürdüm ama o zaman bayıldım.Yani öyle böyle değil.Bir de uygun fiyata olursa tadından yenmez hani.Ama hala arayışlardayım.
 Masaj vakti geldi de geçiyor ha !
 Bu Sufle gerçekten dedikleri kadar varmış.Ama ben biraz minik buldum ve fiyatıda pahalıydı bence.Ondan bilemedim.
                         Vaselinin yeni ambalajını gördünüz mü? Migros'ta görür görmez vuruldum ve bir tanede ben kaptım.
 O kadar diyet,squat ve plank işe yaramış sanırım.Bir baktım ki 2 kilo vermişim..Ben yani kilo vermişim.Şok oldum.
Buda bugün yayınladığım resim.Son resim.Biraz bronzlaşayım diye şunu deneyeyim dedim.Şuan uyguladım ve 1 saat geçti pek etki yok şimdilik.4 saat sonra diyorlar bakalım nasıl bir etki olucak.Bu arada Kotexler watsons 'ta baya indirimli 7 liraya aldım.Kaçırmayın derim.

Benden bugünlükte bu kadar..
Görüşmek üzere

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.yeniespriler.com
    yeni espriler,
    espiriler

    YanıtlaSil
  2. Kitaplar çok hoşuma gitti . Ayrıca yemeklerde cabası :D bu arada Casio saatler bizim ailede vazgeçilmezdir :D 15 yıllık casio saat mevcut elimde .Çok güzel resimler benim hoşuma gitti.Emeğine sağık. Takipteyiz efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yemeklerden başka birşey yok zaten :D Casio saat benimde olmalı,bunun için faaliyete geçtim bile.Çok teşekkürler efenim :)

      Sil
  3. adamın makarnekse bakmasına bayıldım :) valla gözüm gönlüm açıldı yazıyı okuyunca. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha o olay tamamen benim farkında olmaksızın çektiğim bir resim :D çok teşekkürler

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe