Hadi Tatil Gel Artık

15:13

Bugün 24 Nisan, tamı tamına 13 gün sonra Alanya'ya gidiyorum arkadaşlar.Süper eğlenceli olucak sanırım.En sonunda tatile gidebiliyorum ya ona seviniyorum.İlk defa tatile gidiyorum.Hemde arkadaşlarımla.Tatilim 4 gün sürücek.Kısacık.Yazın hep okulda olucağım düşünülücek olursa bu bile birşey bence.Şimdiden tatil için gerekli eşyalarımı hazırlamaya başladım.Lazım olucaklar tabikide ilk olarak bikini.Birçok yere baktım.Penti'ye,H&M,Pull&Bear,Boyner daha aklıma gelmeyen yerlere internete bile baktım.En sonunda H&M deki şunda tam olarak karar kılmasam da çevrem tarafından bunu al en çok bu yakıştı diye baskı gördüm.Ama bende bunu çok sevdim.Üst kısmı güzel oturdu çünkü.Ben çok sevdim kendisini ama hala emin değilim bunu mu alsam diye.Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum,sizce nasıl alayım mı?
Dün kendime kot şort aldım.Oralarda lazım olur giyerim diye.Birde düz beyaz bıyıklı bir t-shirt aldım.İkiside sade ve hoş oldu bence.Birde sandalet gerek.Ama neyseki sandaletlerim burda yanımda.Onları giyerim.Sonra güneş gözlüğü gerek.Ama hala alamadım onu.Şu bu sene moda olan vintage gözlüklerden istiyorum.Ama birde yakışsa.İlla tutturdum bende alıcam bundan.Eskiden dalga geçerdim.Yok Harry Potter gözlüğü filan diye.Ama yakışana çok yakışıyor be arkadaşım.
Sizce gerekli daha neler olabilir?  Şimdi daha çok aklıma gelmiyor pek.Ondan yazamadım.Öyle işte bu ara sık sık tatile hazırlanıyorum.Yani sürekli anlamında dedim.Öyle işte millet.Siz neler yapıyorsunuz? Ben birde bu ara Reign denilen diziye kendimi kaptırdım.Sınavlar bitti ya iyice saldım kendimi.Bir başıboş takılıyorum ortalıklarda.Şimdi kardiyo yapmaya başlicam.Ben 13 günde yağlar gider ha birazcık :D Ne dersiniz? Arkadaşlarımın gerçek yüzünü görüyorum bu arada.Gördüğümle kalıyorum.Sevgilisi benimle konuşmasını yasakladı diye benimle konuşmayan yakın erkek arkadaşımı,dostumu da kınıyorum.Neden diye sorarsınız diye düşünüyorum? Kıskanıyormuş hanımefendi.Neyse arkadaşlar.Benim günlerim böyle.Sizce o bikini olmuş mu? İlk defa tatile gidiyorum dedim ya daha nelere ihtiyacım olabilir? Bunu kesin almalısın dediğiniz birşey var mı?

Şimdilik sevgilerimle,
Ben başıboş takılmaya devam.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. güneş kremi al yanına.kitap ve müzik tabi ki.bir de şapka ekledin mi tamamdır.plaj terliğini de unutma.bi de seversen halhal tak flip flop terlik ve şorta çok yakışır kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet halhal fikri benimde aklımda :D çok hoş duruyor ..teşekkürler fikirler için

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe