Tekrar Tekrar Kandırılmak ...

13:54

İnsan arada sırada sevmesede kaç yıllık arkadaşının arkasından "ikiyüzlü" demez.Ben böyle bilirim böyle söylerim.Diyosada içinden desin..Hiçbir zaman doğru dürüst arkadaş seçemedim.Hep kendime göre olmayan,benim için kötü olan insanları tercih ettim.Kullanıldım evet.Sonra paçavra gibi attılar beni.Kullan at,kullan at..Hep iyi niyetimden yararlandılar,beni suistimal ettiler.Bazıları yakınım diye şanslar verdim,ama noldu? Olan bana oldu.Yemediğim damga kalmadı."İki yüzlü,fitne fesat,iç çeviren..."

İnsanın sinirlendiğinde gözü kimseyi görmezmiş.Ağzından çıkan laflara hakim olamazmış.Tek hakim olamayan sen misin?Bende sinirliyim.Ben neden kaç yıllık arkadaşıma,eski dostuma dil uzatmıyorum? 
"Onun gerçek yüzünü görmediniz siz? Çok yakında.."
"Onun akıl hocası dolu etrafta"
"Ne iki yüzlü kızmış,anlayamadım"
Sen benim arkamdan bunları de sonra benden bir "merhaba" bekle.Ben sana bir merhaba değil,yüzüne bile bakmam.Ben böyleyim,incindim mi tam incinirim.
Ama bana asıl koyan,bana senin arkadan böyle böyle dedi diyen insanın karşımdakiyle yüzyüze geldiğimde oda senin hakkında böyle böyle dedi diye benim üzerimden hareket etmesi.Kendini kurtarmak için beni ortaya atması.Bana ikiyüzlü diyen insana eğer evet dediğini söyledim demeseydi bile kafiydi.Benim demediğim birşey için beni ortaya atması,işte bu kandırıldığımı bana hatırlattı.Neden çünkü ben o arkadaşıma da güvendim.Ben insanların dertlerini anlatabileceği,yardımcı olan bir kişiyim.Dinlerim,yardım ederim.Ama benim sıkıntım yok.Hiç yok.Ben insan değilim,kandırılmaktan başka bir işe yaramıyorum.Çünkü ben neyim "safım?" Hıhı.Ben çünkü bana her denileni unuturum,bana hakaret edebilirsiniz,üzerimden laf söyleyebilirsiniz ben sizi affederim siz merak etmeyin.
Moralim o kadar bozuk ki sizlere anlatamam.Bugünde bok gibi bir gündü.İçimi döktüm,saydım sövdüm.Genelde kendime hakaret etmiş bulundum.Affola..
Herkese bol kazıksız günler...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. söyleyecek çok şey var ama neyse aynı şeyleri defalarca yaşamış biri olarak bir küfür de benden gelsin!!! =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet söyleyecek o kadar çok şey var ki aslında..Küfür için teşekkürler :D

      Sil
  2. Canım benım ben hıc nasıhat sevmem dınlemem ama dedıklerıme kulak verırsen cok mutlu olurum :) yakın donemde bende ıı bır kazık yedım ama bekledım sabretdım yedığım kazıgın ıkı mıslını ona yedırtdım:) cokda mutlu oldum ben bole durumlarda ıkı seye dıkkat ederım ya uygun zamanı bekleyıp gol atarım yada hayatımdan kım olursa olsun tamamen cıkarırım fazlalıkları bız bayanlar sevmezler:) sende otur dusun pozıtıf dusun kım ne derse dedın kendını bılıyosan sorun yok kım ne derse desın sen doğrusun haklısın zamanı gelınce ys acıklama yaparsın kazanırsın yada susarak kazanırsın sen doğrusun mukemmelsın gerızı vızz
    Canımcım dusun fazlalıkdı zaten onlar fazlalıkları ele mutlu ol cunku nefes alabılıyosan cok sanlısın nefes alamayanlar var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazık yedirtmek filan hiç benim yapıma göre değil..Öyle alttan iş çevirebilen biri hiç değilimdir.Ben sabırlı olmaya çalışıyorum,susuyorum.İllaki bir gün Allah bana yaptıkları bu kazıkları ikisine birden bir yerden göstericek.Allah onları bildiği gibi etsin,ben daha da bişi demem.Çok teşekkür ederim nasihatlerin için..Haklısın nefes alamayanlar da var..

      Sil
  3. Demek ki artık insanlara gereği kadar değer verilmesi gerekiyormuş.. Hayatına fazlalık yapan insandan hayır gelmez der hep annem.. Fazlalıkları atıp kurtulmak, kafaya takmamak en iyisi :) bence moralini bozmana değmezler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değmezler bende biliyorum ama insan yapamıyoruz.Ben utanıyorum sanki onların bu yaptığından..Garip hallerdeyim.

      Sil
  4. Aynı olayları bende yaşadım yahu :((( Geçmiş olsun .İyi insanlar iyi insanları biraz zor bulur derler. Umarım iyi insanları yakın zamanda bulursunuz.

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe