Çok Mu Çok Utangaç!

17:33

Merhaba sevgili okuyucularım,
Bu ara çok değişik hallerdeyim.Bloga yazmaya bile fırsat olmuyor doğru dürüst.Şimdi yine dertlendim ki böyle bir yazı yazayım dedim.Yazdıklarımı okurken sıkılabilirsiniz,bana acıyabilirsiniz,üzülebilirsiniz,sayfayı kapatma tuşuna basabilirsiniz.Kendinizi salıverin yani.İçinizden ne geliyorsa artık...

Şimdi benim bir sorunum var.Yani...Ama buna neden olan olay ,aslında yine bu konuyu düşünmeme neden olan olay ise şöyle; Geçenlerde oda arkadaşımla biryere gittik.Onun okulundan bir erkek arkadaşını gördük,beni beğenmiş.Malumunuz ki ben hala bekarım.(Eline erkek eli değmemiş Elizabeth misali Güzellik desen var,konuşma desen yeri geldiğinde çene susmaz neyse 20 ye geldik tık yok..) Buluşalım bir gün dedi ve bir gün buluştuk oda arkadaşım,onun arkadaşı,o filan dördümüz işte.İyi güzeldi..Ben pek muhabbet etmedim..Yani bilmiyorum.Bana ettim gibi geldi.Sonuç olarak sürekli konuşmak bilmiyorum,yeni tanıdıklarımla hep böyle oluyor.Yavaş yavaş açılıyorum ben..Öyle işte.Sonra bu çocuk benden hoşlanmış dün sinemaya gidelim mi dedi bana.Ama ben çocuktan hoşlanmadım.Yani bişi dicem ama annem gibiyim.Kimi iğnelersem o başıma geliyor.Yani ne konuda birini aşağılasam başıma geliyor.Anlamadım gitti.Konuya devam neyse..İşte gidelim deyince benimde ödevim vardı,yarın gidelim mi dedim.Oda tamam dedi.Bugün öğlen oda arkadaşım aradı ben okuldayken.İşte çocuk bunu da çağırmış bir erkek arkadaşıyla.Onlar gelsinmiş,benden korkmuşmuş.Ya ben neyim öcümü? Benden hoşlanıyosanda ne diye korkuyon :D Ya valla sinirlerim bozuldu.Oda arkadaşımda gelmicem ben demiş.Bende çocuğa mesaj attım.Babam gelmiş,kusura bakma filan diye.Sinir oldum çünkü.Aman zaten sırf çocuk kırılmasın diye gidicektim.Yok anam yok bir daha tövbe.Oda sorun değil yazmış sonra.
Ya çok sinir oldum cidden.Yanında çok konuşmamış olabilirim ama oda benden beter sus pustu.Neyse sevmedim zaten pek çocuğu.Utangaçlık mevzusu ise ayrı yani.Bir sürü erkek arkadaşım var yanında şekilden şekle girerim,hiç susmam.İş ciddileşince bir mal oluyorum.Bide arkadaşım bu çocukla buluşmadan önce bir arkadaşına fal baktırmış.Kız arkadaşıma " Senin bir dostun var ,o 1 haftadır biriyle konuşuyor.Bence hiç hayırlı değil" demiş.Fala inanmam ama doğruda demiş kız hani.Yani belliydi zaten.Sakinim dostlar sakin..Ama şimdi ben çirkin değilim..Kendime güvenim orta derece..Kültürüm var okuyorum güzel bir meslekte.Taliplerim okulda bol..Ama doğru kişi benim için yok.Çok tipe bakmıyorum diyorum yalan mı diyorum..Napıyorum ben ya.Buraya da hep günlük niyetine,aşksızım diye sızlanıyorum zaten.Yani napıyım doğru aşk için Esra Erol'a mı katılayım sonunda? 

Nedir benim bu kadersizliğim ya..

Hadi ben efkar dağıtmaya dostlar...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. tatlım daha yolun başındasın yolun uzun geri çevirmen iyi olmuş..kendin de diyorsun erkek etrafımda çok diye bence kendinden emin ol ne istediğini bil ve onu yap kimseyi dinleme..sinirini de bozma hiç koskoca dünyada erkek mi kalmadı :))
    kendine iyi bak sıkıntı yapma hiç güzel kızların etrafı hiç boş olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D inşallah canım boşta kalmayız..Doğru dedin dünyada erkek mi yok..teşekkürler :D

      Sil
  2. Yaa sen kendine dert aradığından bence bu kadar çok kafana takıyorsun tatlım. Herşeyi biraz akışına bıraksana.
    Zaten 2-3 gün sonra ayrılacağın yada hoşlanmadığın biriyle olmaktansa hiç olmasın daha iyi. Umarım yakın zamanda kalbine göre birini bulursun. :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin doğru insan sıkıldığında kendine dert arıyor valla.Herşeyi akışına bırakıcam inşallah.inşallah olur :D sağol tatlım

      Sil
  3. ben statü farkına takıldım...üniversite mezunu olduktan sonra bölüm bence çok da farketmez kaldı ki işletme ve tıp çok mu uzak? tıp okuyan herkes çok iyi paralar kazanacak diye bir şey yok kaldı ki işletme okuyan biri de çok başarılı olabilir ya da besyodan mezun biri aynı şekilde...bence bunu bir ölçüt alma önemli olan kendine ne kattığı ve gerçekten dolu bir insan olup olmadığı olsun,elbette bölümler üniler önemli ama kastettiğimi anlamışsındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben örnek verdim mesela dedim.Aradaki meslek farkını ortaya koymak için.Yoksa işletme okuyan çok arkadaşım var,besyoda onlarda kazanabilir.Ama ben böyle düşünüyorum şahsen.Çoğu kişi de ben takmam bu ayrımı desene ilerde çok büyük sorun oluyor şahsen.Yani senin dediğin doğru kimi tıp okur bir halt olmaz,otursan konuşulmaz.Teşekkürler tavsiyen için :)

      Sil
  4. ben de statu farkına takıldım.. egitim alamayan onca insan dururken bu garip ayrımı anlayamadım..
    ben de yazılım muhendisiyim ve işletme okuyanlara cok saygım vardır.. nice doktorlar ve tıp mezunları tanıyorum iyi bir isletmeciden kat be kat az kazanan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde işletme okuyanlara saygım var tabikide.Örneğin çok yüksek bir okulda da işletme var.Eğitim alamayan insanda,benim demek istediğimi siz anlamadınız sanırım.Ben kendi içsel problemimi anlattım burda.Aşk,meşk işlerimi..Statü farkına da evet inanıyorum.İlerde sorun olduğunu biliyorum çünkü.Eğitim alamayan insanların olduğunu bende biliyorum elbet.Siz baya uzun boylu düşünmüşsünüz.Ayrımcılık yapmadım,sadece bazı gerçekler var.Onları dile getirdim kendimce.

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe