Bu Aralar..

16:47

Hayatımdan kısa bir özet geçmek istedim.Yazmayı özledim yine anlayacağınız..Bilmiyorum hayat bana neden bu kadar acımazsız davranıyor.Ya birşeylerin önemini farketmem için çabalıyor,diyorum ki bu hareketimden artık ders alıcam yapmicam ama yok..Akıllanmıyorum birtürlü.Bu benim saflığım mı? Öyledir belkide.Hata yaptığımın her daim bilincindeyim.
Her sınav zamanı böyle oluyor.Çok çalışmadığım ,emin olmadığım sınavlardan geçiyorum.Neden? Çok çalıştığım dediğimde bütlere doğru dürüst bakmadım,tamam naptım odada debelenip durdum boş boş.Kendime kızıyorum.3.sınıfta 2dersimi alamicam örneğin ilk dönem.Yani dersleri o kadar sıkı tutmalıyım ki.Bu bölümü seçerken biliyordum çok zor olduğunu,hatta ailem uyarmıştı.Lütfen hangi bölümü okuduğumu sormayın mühendislik yani.Çok kötüyüm.Aslında arada arkadaşlarla konuşuyoruz,5 seneye uzar kesin diyoruz.Ama 4 senede bitmezmi?Benim ki bitmez.Onlar bitirip de ya ben bitiremezsem? Bu kıskançlık mı ,hayır!Neden çünkü ben kendim kötü olurum,onları kıskanmam sadece kendimi üzerim daha çok.Yani hepimiz şu okulu 4 yılda bitirsek ne olur! Arkadaşlarımdan ders anlama konusunda gerideyim.Buda benim bölüme karşı ilgisizliğimden kaynaklanıyor sanırım.Arkadaşlarıma soru sormaya çekiniyorum.Çünkü heran bir aşağılama olucak diye üzülüyorum.Ama olmaz kesinlikle öyle birşey biliyorum.Birde emin olduğum derslerden kötü not alınca cinlerim tepeme çıkıyor yahu.Neyse hırs yaptım,evet bu sefer yaptım ama neden mi o sonraki nedende?
Ailem var birde.Ailemi çok seviyorum..Babam,dedem öldükten sonra hem bize,hem çok yakın akrabamız var Nurten ablaya ve çocuklarına bakıyor.Nurten abla kocasından şiddet gördüğünden dolayı geldi.Üstüne kuma gelmiş biz çok sonradan öğrendik.En sonunda kuma istemeyince Nurten ablayı babannemle dedem onlara bakıyordu.Düşünün tek maaşla 3 aile geçindiriyor canım babam.Babam dünya doluşu maaş filan almıyor ayrıca.Bizim oturduğumuz ev için kredi çekmiştik,onu ödüyor birde senelerdir.Okulu işte bu yüzden bitirmek istiyorum.Babam için..Erkenden ona destek olmak istiyorum.Bizi tatile götüremediği için,dışarlara gidemedik bir kere bile diye artık üzülmesin istemiyorum.İçimden diyorum ki 5 sene olursa okulum,son sene hem çalışır hem okurum.Heralde yurt paramı filan çıkarırım diyorum.Ama burslar filan kesiliceğinden dolayı emin değilim.Kendi kendime dün ilk defa araştırma yaptım neler yapıcam ilerde diye.Okulu bırakmayı,başka bir meslek okumayı istermiydim ? Evet isterdim.Ama ben tıp okuyamam,e en iyisi bu meslek.Ama insan ne yapması gerektiğine karar veremiyor bazen.
Final sınavlarında çok yakın arkadaşımın arkadaşı beni görmüş.Benle tanışmak istemiş..Ben hemen hayır dedim..Şimdi bir boşluğa düştüm tatilde,kabul ettim.Konuşalım dedim.Ama yok bu da olucak gibi değil.Çocuk çok kibar arkadaşlar.Evet çok kibar.Tamam bende bir yere kadar kibarım.Ama sevgili yolunda ilerliceksek biraz kendimiz olmamız gerekmiyor mu? Noktasına,virgülüne kadar dikkat ediyor.Ben kendim olamıyorum.Anladım ki bana arkadaş gibi bir sevgili lazım.Yanında kendim olayım..

Öyle işte olaylar olaylar.Sizin bana öneriniz nedir?
Sizce olaylar karşısında ne yapmalıyım?
Bana ders çalışırken bir öneriniz varmı? 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

5 kişi dedi ki

  1. Ah şu okul hepimizin derdi sıkıntısı Umarım Sınavların bundan sonra daha iyi olur kelin ilacı olsa başına sürermiş:) Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin Allah hepimizin yardımcısı olsun :(

      Sil
  2. Ben de bu ara kendimi saldım bir türlü ders çalışamıyorum ama en iyisi zaman tutarak ve sonuna ödül koyarak çalışmak beyin ödülü duyunca full kapasite çalışıyor kesinlikle zaten başka türlü kesinlikle masaya oturamıyorum ben sanırım tembellik kanımda var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle yapıyorum ama çoğu zaman molalara ,ödüllere kendimi aşırı kaptırıyorum,bitmiyor :D benimde kanımda var sanırım tembellik

      Sil
  3. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe