Kısacası Hayat...

23:11

Herkese merhabalar,
Uzun zamandır doğru dürüst yazamıyordum bloguma.Vizelerim dolayısıyla yazamadım nedeni bu.Açıkçası eksikliğini çok hissettim yazmamanın.Arada çok yazsam mı acaba diye düşündüm ama geçen sene çok kötü bir okul yılı geçirdiğimden,bu sene dersleri sıkı tutayım dedim.Ondan nefsime hakim oldum ve sadece telefondan arada 1-2 bloga bakındım.Ve gelen yorumları yayınladım.

Her geçen sene bana birşeyler daha katıyor sanırım bu hafta bunu daha çok anladım.Üniversite ortamı cidden çok farklı.Bide kendimin insanlara cidden haddinden fazla değer verdiğini anladım.Ki bu çok üzücü bişey bence.Bütün arkadaşlarıma iyi davranırım ben ama onlardan da bana karşı kırıcı davranmamalarını isterim.Bazı arkadaşlarım dalga geçerler,hiç alınmam çünkü kendimde kendimle çok dalga geçerim,güler geçerim böyle şeylere.Ama bu hafta çok kırıcı bir darbe aldım bir arkadaşım tarafından.Neyseki eve gelmem birazda olsa unutturdu bana bu üzüntümü.Ben zaten insanlarla hiç küs kalamayan biriyim.Okulda alınganlığım filan kalmaz heralde.

Eve gelirken evden kimseye haber vermedim.2 ay olmuştu eve gelmeyeli.Kapıyı açtıklarında " süprizzz" diye bütün apartmanı bir yankı aldı.Çok güzeldi.Ailemi özlemişim,evimi özlemişim gerçekten.Burası bana ayrı bir huzur veriyor.İnsan herşeyin kıymetini ondan ayrılınca anlıyor.
Pazartesiden itibaren düzenli yazmaya başlicam yine.Beni takipte kalın.Şimdilik ailemle vakit geçiricem 2-3 gün yine pek görünmem ortalıkta sanırım .Ama telefondan gelen yorumları yayınlicam tabikide.Aralık geldi çattı zaten. Blogumun 1.yılına az kaldı.Ben hazırlıklarımı yaptım bile.Heyecanlıyım.Umarım sizler de memnun kalırsınız.Müziksiz bir yazı yazmayayım dedim.Şarkıyı dinleyin kesin :) 
Bu arada unutmadan bilmeyenler için blogumda devam eden bir çekiliş var.Katılmayı ihmal etmeyin derim ben :)  Çekiliş için TIK

Pazartesi görüşmek üzere..
Sevgilerimle :)

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

5 kişi dedi ki

  1. Bu şarkıya bayılırım yahu!

    facebook kullansaydım çekilişe katılmak isterdim, hayırlı olsun, bende beklerim çekilişime:)

    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım :) olsun demen bile yeterli :D
      sevgilerle

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sonuçlar daha açıklanmadı işte canım :D ama çok birşey bende beklemiyorum

      Sil
    2. hımmm anladım canım bakalım hadi hayırlısı :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe