İyiyim Ben...

16:01

Dedemin ölümünden beri ayrı bir duygusallık içindeyim.Sulugöz'ün teki oldum,çıktım.Aklıma dedem geldikçe ağlar oldum,ortam farketmeksizin.Aslında kişilik olarak da çok duygusalım ama belli etmezdim bu kadar..Bu ölüm beni o kadar sarstı ki,açıkçası kendime itiraf edemesemde birşeylere isyan etmek istedim.Önceden sürekli Allah'a dua ederdim,her fırsatta.Bundandır ki manevi şeylere karşı olan inancımı kapalı bir kutuya kaldırdım ta ki bu güne kadar..
Dün gece rüyamda çok kötü rüyalar gördüm.Rüyamda uyuyordum.Orda da rüya görüyordum.Rüyamda uyanmaya çalışıyorum uyanamıyorum.Uyanıcam içimden uyanığım ama uyanamıyorum birtürlü.Dua etmeye çalışıyorum dilim dönmüyor bir türlü.İçime tuhaf kötü şeyler oluyor sanki,donup kalıyorum.Hissediyorum birşeyler oluyor.Gözlerimi açmaya çalışıyorum ama kaslarım filan iflas etmiş sanki.Sonra dua etmeye çalışırken en sonunda dilim dönüyor,gözlerim açılıyor.Rahatlıyorum o anda.Rüyamda uyanmaya çalışırken zaten ağlıyordum.O sırada karşımda dedemi görüyorum.Nur yüzlü dedem.Bana "ihmal etme diyor" ."Sakın isyan da etme" diyor" Sonra annemi arıyorum rüyamda ağlaya ağlaya anlatıyorum.Sonra gerçektende ağlayarak uyandım ve anneme anlattım rüyamı.
Bu duygusal çöküşle aynaya baktığımda yüzümün her tarafında uçuk ve şişlikler çıkmıştı.Ben korkarak uyanınca böyle şeyleri doğal karşılıyorum artık.Sonra okula da gitmedim.Yattım uyudum.Sonra yemek yedim ve dedemin sözünü dinledim.Allah'ın huzuruna çıktım sanki,o derece içim rahatladı.İlk defa dedeme de dua ettim,öldükten sonra.Aslında bir kere etmiştim onda da dedemi son kez görmek istemiştim,ama olmamıştı.Bu şarkıyı dinledikçe,klibini de dedem geliyor aklıma,saflaştım iyice bende ama.
Ağlıyorum sürekli nedendir bilmiyorum.Dedem gitti,sanki onunla birlikte bende ruhumun bir kısmını toprağa verdim.Bana öldükten sonra bile ölümlülüğü,nasıl yaşamam gerektiğini hatırlattı dedem..

Huzur içinde uyu dedem..
Sizinde tüm sevdikleriniz huzur içinde uyusun..

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

12 kişi dedi ki

  1. Allah rahmet eylesin cnm. en güzeli duayı hiç bırakmamak. Allah'ı her zaman anmak. ben çocukken çok dua ederdim.
    şimdi bende bıraktım ve kızıyorum kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en güzeli o.Ama insan arada unutuyor,dünyevi şeylere dalıp..

      Sil
  2. Ne şanslı Dede imiş ki torunu sayesinde insanlar onu tanıyor ve yad ediyor. Mekanı cennet olsun. Allah sizlere de sabır versin

    YanıtlaSil
  3. Başınız sağolsun canım Allah rahmet eylesin, bol bol dua et Allaha sığın, içine ferahlık gelsin inşallah

    YanıtlaSil
  4. Canımm sevdiğin birini kaybetmek çok zordur. Allah rahmet eylesin..
    Ve sen de ne olursa olsun en dayanılmaz anlarda bile isyan değil dua et.. Rabbine sığın verir O sana gereken gücü buna inan..
    Sen acı çekip üzüldükçe tatlı deden de yattığı yerde huzura eremez.. Bunu düşün ve toparlan.. Cennette dedene kavuşacağım günü düşün üzüldükçe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sevdiğin birini kaybetmek çok zormuş bunu anladım..İsyan bir çözüm değilmiş gerçekten ve de bunu..sağol canım

      Sil
    2. Canım benim Allah yardımcın olsun..
      İsyanın çözüm olmadığını anlamış olman da çok güzel..Her şey gönlünce olsun..

      Sil
  5. Başın sağolsun canım. Allah rahmet eylesin. Sende dua etmeyi asla bırakma.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe