Bugün Günlerden "Bayram"

02:08

Bugün herkesin içinde ayrı bir sevinç bulundurduğu günlerden biri, "Bayram" . Benim için ise acı tatlı bir gün.Sizlere bugün güzel şeyler yazmak isterdim ama pek içimden gelmiyor doğrusu..

Günlerden "Arife"

O gece rüyamda onu gördüm.Evimizin kapısının önünde durmuştu,ayakta duruyordu öylece.Ben sadece dışarıya çıkmaya çalıştığımı hatırlıyorum.Onunsa bana; " Ağlama,artık gül " derken tebessüm ettiğini birde hatırlıyorum.Ama bana onu derken içimde bir huzur vardı ki sizlere anlatamam.Öylece uyandım,ağlayarak..Annem uyandığımda bugün onu ziyarete gidicez,ondan görmüşsündür dedi.Ve oraya gidildi saat 11 gibi.Ben ilk defa görücektim onu orda.İlk defa o toprağın altında yatarken nerde yattığını görücektim.Mezarlığa girerken içimi bir hüzün kapladı.Başında oturup amcamın Kuran'ı Kerim okumasını dinlerken,boş boş mezara baktım.Düşündüm,düşündüm..Amcam okurken ben sadece o öbür tarafta huzurludur inşallah diye düşündüm.İnsanın elinden hiçbirşey gelmiyor.Defalarca acaba ben keşke önceden bilseydim birşeyleri,dedeme o ağaca çıkma deseydim,onu oyalasaydım telefonda diye düşündüm durdum..Ama elimden hiçbirşey gelmedi.Sonra öbür büyükleri ziyaret ettim.Dedemin babasını,annesini filan.Düşündüm ki,acaba dedem filan annesiz,babasız nasıl yaşamış? Babam dedem öldüğünden beri bir garip,annesine daha çok bağlı.Ben çok hak veriyorum bu konuda tabi,olucak.Daha bir garip babam,tanıyamıyorum.Zaten olgun bir adamdı ama daha bir olgunlaştı sanki.Ben nasıl yaşardım acaba onlarsız? diye düşündüm durdum anlayacağınız.

Bugün



Sabah namazı okunurken kalktı babamlar.Ben seslerine uyandım.Ama dedem yoktu.Eksikliği o kadar çok hissediliyordu ki! Annem ,babam ,teyzem,, hepimiz tekrar tekrar onu andık durduk.Sabah bayram kahvaltısında yokluğu,kurban kesilirken ki yokluğu,sürekli gülme sesleri,bize bir bağrış içinde olan sesi yoktu artık..Öldüğü ilk günler rüyama gelsin diye dua ederdim defalarca.Nedendir bilinmez ki evde kaldığım ilk gün,arifeye girdiğimiz gün onu rüyamda gördüm.Onu son kez görememiştim,veda edemedim diye o kadar üzülmüştüm ki anlatamam.İçim bir huzurla dolu artık.Fani dünya,sadece dua edebiliyoruz ona.Unutmamak için defalarca aklımdan geçiriyorum onu..Unutunca sanki bir ayıp işlicekmişim gibi sanki.Bilmiyorum ki.Ama daha bir huzurluyum..Kısacası yoklukla geçen bir bayramdı..



Blogla filan pek ilgilenemedim ondan 2-3 gündür.4-5 gün önce Bumerang'da "En Çalışkan Blog"  kategorisinde başvuru yapmıştım..Kendimi en yakın o alanda gördüğüm için.Aslında bunu çok emek verdiğim için düşündüm,ama yinede sizin gibi izleyicilerimin takdiri tabiki.Neyse biraz önce girdiğimde seçildiğimi öğrendim.
Burda sizlerin yardımına ihtiyacım var.Şu linke tıklayarak,orda çıkan bilgileri doldurarak en sonunda ise OY VER yazına tıklayarak bana oy verebilirsiniz.1 dakikanızı ayırıp bana oy verirseniz çok mutlu olurum.

Hepinizin bayramı mübarek olsun.Umarım ki sevdiklerinizle doyasıya bir bayram yaşarsınız.
Hep mutlu olun,kimseyi üzmeyin..
Sevgilerimle.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe