Erken Gelen Süpriz :)

12:19

İnsan arada mutlu olması gerekirken neden mutsuz olur ki? Moralim birkaç gündür çok bozuk aslında.Ondan bloga bile birşey yazacak halim yok.Çok ama çok canım sıkkın.Neden diye bir sorun? Neyse siz sormadan ben anlatayım.
İnsan olur olmadık herşeyi kafasına takarsa benim gibi olur.Bir yerleri şişer,sivilceleri çıkar,saçları dökülür vs. Şimdi diceksiniz aman yavrum sen safmısın neler var sen ne takıyorsun.Şimdi benim olayım şöyle; Benim yakın bir zamanda doğum günüm var.Evet çok yakın bir zamanda.İnşallah en sonunda istediğim telefona kavuşucam.Benim için Android olsun S3 den üst model olsun yeter.Anlamam ben başka özellik filan.Neyse işte çok yakın arkadaşım Şeyda bu sene üniversite kazandı.Geçen sene tekrar hazırlanmıştı sınava buarada.İşte hemde ikimizin illeri arasında baya bir km'ler var.Ah ahh.İşte o da yurt bulamamış hala ve Çarşamba günü gidicekmiş.



Dün buluştuk.Bende harıl harıl kaç gündür ona hediye arıyorum.Bir türlü bulamıyordum.En sonunda bütün üniversiteye gidenlerin ihtiyacı olan birşey aklıma geldi "Bornoz Seti" Bundan kullanışlısı olmazdı şimdi.Onun yanında da resimlerimizi çıkarttırdım fotoğrafçıda.Üstünede yazdım "Millet sevgilisinin resmini asar dolabını,sen benimkini asıcaksın artık " yazdım :D Galiba bornoz takımından çok buna sevindi.Öyle işte.Dün buluştuk.Oturduk bir yerlerde bir şeyler yedik,içtik filan.Tam sohbete daldık ki,bir baktım kocaman pastayla biri geliyor.2-3 kişi de peşinde.Bizim Şeyda gitmeden önce benim doğum günümü kutlamak istemiş.Benim için ya.Çok mutlu oldum bir de saf bana hiç çaktırmıyor.O kadar mutlu oldum ki anlatamam ve şoka girdim.3-4 saniye ağzım açık pastaya baktım sanırım.Gitmeden öncede unutmamış doğum günümü,beraber kutlayalım diye.Birde diyo ki "Sakın ben gidince cuma günü d.gününü filan kutlarsın hayırr!Ben sana alternatif parti düzenledim.Hiç kutlama ben yokken adamı yolarım ha! " diyor. :D Seviyorum ben bu kızı ya.Canım arkadaşım benim.


İnsanın hayatında ne hatalar yaparsa yapsın bir arkadaşı olmalı,bir dostu yani.Bütün aptallıklarınıza rağmen size katlanan biri.İşte benim ki "Şeyda" o şanslı kişi.O yokken napıcam bilmiyorum.1 ay görüşemicez.Sonra o gün yanımda olan  hiçbir arkadaşım yok.Of of.Kaldım yine tek..Moral yerlerde ama bir de okul var tabi hepten çöküşlerdeyim.Benim böyle canım sıkkın işte.Saçma salak şeyleri benim gibi kafaya takmayın,saçınız dökülücek sonra ben söyliyim.Benden bugünlük bu kadar.İçimi de döktüm ,ohh rahatladım..


Hadi herkese sevgilerimle :)
Kendinize iyi davranın..




BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. Şimdiden doğum günün kutlu olsun o zaman, dert etme hiç birşeyi bende aynısını yapıyorum aslında :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ..dert etmemeye çalışıyorum ama olmuyor işte :(

      Sil
  2. En buyuk sans iste o dost'
    Allah sizi ayirmasin ozaman :)

    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım en büyük şans o bencede :) teşekkürler canım

      Sil
  3. Şimdiden doğum günün kutlu olsun ^_^ Böyle bir dosta sahip olduğun için çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, gerçekten o konuda şanslıyım biraz :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe