Bilmemek Kadar Kötüsü Yok !

23:42

Kendimle ilgili birşeyler yazmayalı uzun zaman oldu..Siz isterseniz biraz içini dökmek deyin,isterseniz can sıkıntısı ama ben birşeyler karalamak istedim yine.Koca bir tatil gelip geçti.Ne yaptın Pamuk Şeker ? , diye kendime defalarca soruyorum aldığım yanıtlardan biri şu;
"Yatakta kütük gibi yatarken genelde saçlarımla oynarım.Tabi o sırada saçlar yerlerde..Annem görmesin diye bunları bütün yaz onları toplayıp durdum "
bunu sürekli  tekrarlayıp durdum.Genelde saçları toplarken kardeşime bunu söyler dururum.O da doğru valla der sürekli.
Okul vakti geldi çattı.Bu sene bittim desem yeridir , alttan dersler birikti durdu.Geçen sene öküz gibi yattım,fin fin gezdim durdum yada .Derse vaktim yoktu açıkçası.Ama bu sene çok çalışıp telafi etmem gerekli,farkına vardım geçte olsa.
Evde kaldığım dönem sıkıcıydı..Sıkıntıdan ayrı öldüm,annemlerden ayrı.Yok onu giyme,onu dolabına koy.Burası küçük yer olduğu için sürekli konuşup dururlar,biliyorum.Ondan bu konuda pek de laf edemiyorum onlara.


Ahh ahh.Yaz aşkları derler ya hep.Yok bende öyle bişey.Aman kaç yaz geçti bir tane bulmaz mı insan ? Kendime acır oldum valla.Sakın şimdi aklınızdan çirkin bu kız diye geçirmeyin,valla çirkin filan değilim.Şimdi de kendini çok mu beğenmiş oldum? Ahım şahım da bişi değilim.Ay Yarabbim..Neyse öyle işte.Yazın ama bir flört aşaması yaşadım.Olayın aşamalarını detaylı anlatmaya kalksam uzar durur.Ama bu ilişkinin olmicağını anladım.Çok değer veriyordu, korktum sanırım.Evet korkağım napıcam bilmiyorum.20 ime geldim doğru dürüst bir ilişkim bile olmadı.Sadece korkuyorum,neden,kimden,niye korktuğumu bilmiyorum...Bilmemem kadar da kötü birşey yok! "YOK"

Ve Sertapçığımın bu güzel şarkısıyla sizlere veda ediyorum;


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. O saclar yok mu o saclar bende cok oynarim annem her gordugunde ozlem cek o elini saclarindan der ki biz 3 kiz kardes olunca annemin halini düşün :) stresten oluyo sanırım kafam çok yogun olduğunda elim sürekli sacimda olur. benimde 21 yasinda adam akıllı bi ilişkim olmustu. Gercekten bi ilişki yaşamak istiyo musun bunu kendine acik bi şekilde sor acaba neden korkuyorum ? Anlattiklarin bana cok yakin geldi. Tek basina kendi icinde mutlusundur belki birini hayatina sokmak bu mutluluğu bozacak diye dusunuyor olabilir misin? Uzattikca uzattim kendine ii bak pamuk seker :) hersey cok guzel bi sekilde yoluna giriyor canını sıkma :) sevgiler kocamanindan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimde öyle saçım elimden gitmiyor birtürlü..Sanırım mutlu olduğum için tek başıma biraz korkuyorum bunda.Uzatmamışsın bence :D çok teşekkürler .bu dediklerini düşünücem uzun uzun :))

      Sil
  2. :)))) umarim aradigin büyük aski bulursun en yakin zamanda karsina cikar

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe