Yarın Bayram Erken Kalkın Arkadaşlar!

14:23


Merhabalar,
Bugün buralarda yokum.Yarında yokum gibi.Bayram dolayısıyla ara veriyorum,ailevi ziyaretler filan derken fırsat bulamam sanırım.Ama sizleri de unutmayayım dedim.Herkesin bayramı en içten dileklerimle kutlu olsun.Hepimiz büyüklerimizin ellerini öpüp,paraları toplayalım.Artık ne kadar kar edersek.. :D Şaka yapıyorum ama bayramın en çok bu yönünü sevmez miydik eskiden sanki?Yani ben öyleydim en azından.Şimdi büyüklerimiz bize yok büyüdün sen filan deyip para vermese de ,napalım artık,çikolatalarla yetinicez :) 

>Birşeyi daha unutmadan söyliyeyim farkettiyseniz Google'dan reklam aldım.Öğrencilik hali nerden ek gelir elde etsem diye yer bakar oldum.Arada yanlışlıkla filan tıklarsanız hiç fena olmaz yani :) Görüntüden rahatsız olmuyorsunuzdur diye umuyorum :) 


>Buarada unutmadan Esra Arkadaşımın da doğum gününü kutluyorum tekrardan.Bugün onun doğum günü.Nice nice yıllara :) İyiki doğdun.Umarım arkadaşlığımız konuştuğumuz gibi süper olur.

Sözün özü,tüm sevdiklerinizle mutlu bayramlar geçirmenizi dilerim...

Hepinizi kocaman öpüyorum :)

Sevgilerimle.



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

1 kişi dedi ki

  1. Ben de sizlerin ve ailenizin bayramını kutluyor çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe