Yalanlar,Yalanlar

14:59


Arkadaş artık kimin için ne ki? 
Ne demek ki, ben sürekli sorgular hale geldim.
Ben arkadaşın samimiyete,içtenliğe,dürüstlüğe dayandığına inanıyorum.
Yalan mı sanki?
Ama hangimiz her konuda birine o kadar açıldık ki?
En yakın arkadaşımıza bile anlatamadığımız şeyler olmadı mı oldu.
Olayları çarpıtarak anlatmadık ki,ben anlattım.
Ama kimi kandırdım kendimi.
Karşımdakinin de beni arada kandırdığına inanıyorum mu arada?
Koca bir eveet..
Ama bunların arasından beni en az kandıranı bulmakta amaç..
Açık olmakta her daim fayda var.
Önce kendimize bakmalıyız ki karşımızdakine güvenimiz olsun.
Çok yalnız kaldığımda diğer samimiyetsiz insanlara sığınmayı hangimiz düşünmedik ki?
Şuan yalnız yazarken bile,bir kez daha düşündüm ''yanlız'' mıydı diye?
Kendimden bile emin olmadıktan sonra,karşımızdakinden nasıl emin olmalıyız ki?
Herşey karşımızdakine güven,bende eksik.
Neden mi,güvenim çok kırıldım.
Kimimizin güvenini kırmak en yakın arkadaşımız sandığımız kişiler tarafından kırılmaya mahkum.
Bende o kırılanlardan biriyim.
Şimdi o kimlerle geziyor,tozuyor diye arada düşünüyorum.
Ama o beni düşünüyor mu?
Hiç zannetmiyorum.
İşte o yüzden babana bile çok güvenme demişler.
Yalan mı?
Hayır..
Sözlerime kulan verin,temkinli hareket etmekte fayda var.
Ama hayatı akışına bırakmakta da.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

0 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe