Bir Anne En Çok Ne Der?

19:11


Annelerimiz canlarımız,ciğerlerimiz,
Sürekli klasikleşmiş lafları vardır onların.Benim annem sağolsun bunlardan en az 10'unu kullanır bana karşı.Sık sık aramızda geçen diyaloglardan bazıları ise şöyle;

Annem; Pamuk Şekerrr,kalk kızımm toz all.
Benden tık yok.Genelde yatağa yatar,uyuma numarası çekerim o anda.O sırada annem 3-4 kere daha aynı seslenişi yapar.Sonra odaya gelir..
Annem;  Sadece yat uyu zaten..Ye,iç,yat,uyu..Ne yapıyorsun başka zaten..

Annem bana çok kızdığında,
Annem; Kızım,inat etme bir kerede.Anlamadım ki kime çektin? Aynı babanın sülalesisine çekmişin.Babası kılıklı..
Bir başka şekil,
Annem; Sen zaten beni üz,üz.Ben ölüp gidersem görürsün.Baban alır size bir cici anne,görürsünüz gününüzü.



Annem evden giderken hep aynı terane döner;
Annem; Kızım çok fazla ateşle oynamayın.Ben yemek yaptım zaten.Kapıyı delikten bakmadan açmayın sakın.
Ben; Anneee.Çocuk muyum ben

Annemden herhangi birşey için izin istediğimde annem daima;
Annem; Açıktan sakın birşey içeyim deme.Ben sana değil çevreye güvenmiyorum.
Diğer bir şekli ise;
Ben; Ama anne Ayşe'nin annesi izin vermiş.
Annem; Ben Ayşe'nin annesine benziyor muyum? Çok istiyorsan git onun kızı ol :D
Ben; Ama anne yaa.
Annem; Sus bana cevap verme..

Ben dışardan her geldiğimde 
Annem; Kızımm geldin mii? 



Benim annemin klasiklemiş lafları bunlar.Umarım eğlenceli bir yazı olmuştur.

Peki sizlerin anneleri en çok ne der? 







BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. cok duygulandim suan :( demin annemle ufak bir tartisma yasadim sonra cok pisman oldum :( bu yaziyida okuyunca cok cok duygulandim :(

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. At PrettyBags , not only we offer the best fake designer bags online , we also have the largest collection of replica Louis-Vuitton online , all at just one click away!

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe