Yazın Yapılanlar Listesi Top 10

18:53


Yaz geldi ve tatil başladı.Kimimiz tatile gitti,kimisi ise benim gibi evde pineklemekte.Evde benim gibi oturanlar  sanırım bu postuma ilgili olacaklardır diye düşünüyorum.En aşağıdaki resimde beni anlatıyor sanırım.Biz çok tatile çıkan bir aile değiliz.Maddi nedenlerle olsun,babamın işten izini olsun bize biraz sıkıntı yaratmakta.Eminim ki benim durumumda olan bir çok kişi var.Bende tatilde günlük rutinimi size yaşıyorum.


İşte Top 10'um;

1-İngilizce kursuna yazıldım ilk olarak; tatilim boş geçmesin diye aslında.Seneye stajım var belki yardımı olur diye.Benim için iyi oldu diye düşünüyorum.Eğer sizinde bol vaktiniz varsa bence sizin içinde iyi olabilir çünkü hepimize ikinci dil gerekli olacak elbet :)



2-Hergün Dexter iziliyorum; Arkadaşlarım sağolsunlar bana bu diziyi çok tavsiye ediyorlardı.Bende arada 1-2 bölümünü izlemiştim ama baştan savmaydı. 1.sezondan başladım ve şuan 3.sezondayım.Süper heyecanlı bir dizi.Kesinlikle yaz için ideal bir dizi Dexter.Eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim :) Sizi alıp götürecek.



3-Criminal Case oynuyorum; Facebook'u olanlar bu oyunu biliyorlardır kesin diye düşünüyorum.Çünkü hergün oynuyorum.Oyunda amaç istenen eşyaları bulmak.Bundan kolay ne var diye düşünmeyin! Çünkü eşyaları bir gizliyorlar ki bulana aşk olsun. Kesinlikle süper bir oyun.Çok heyecanlı :)



4-Kitap Okuyorum; Sürekli olarak kitap okuyorum.O kadar çok boş vaktim var ki ! Sizde okuyun derin.Arada blogumda okuduğum kitaplar hakkında bilgi veriyorum.Takip edebilirsiniz :)



5-Denize Gitmiyorum; Neden mi? Çünkü burda deniz yok.Çok özeniyorum denize gidenlere.Ama Ramazan da havuza yazılmak gibi düşüncem var.İnşallah olur :)



6-Sık sık Uyuyorum; Bulduğum aslında her boş vakitte uyumak gibi bir derdim var.



7-Makyaj Malzemelerini Bitirme Çabam; Normalde hiç bitiremem ama bitirmek gibi bir çabam var.Sürekli peeling,tonik,, kendi kendime evde süslenir oldum.Bakım üstüne bakım yapıyorum kendime.Amaç elimdeki ürünler bitsin.Kıyamıyorum çünkü atmaya.



8-Yeni Yeni Müzikler; Kendimi yeni yeni müziklere alıştırıyorum.Punk dünyasına kendimi kaptırmış durumdayım.



9-Tavla Mı? ; Biri tavla mı dedi.Evet sürekli olarak tavla oynuyorum :)



10-Sosyal Medya Takipçisi; Her an internetteyim. Haber,magazin ne varsa ne bulursam okuyorum,izliyorum.Artık gözlerim bozulucak yakında.

Not; Aaa birde temizlik var tabi.Annelerimizin vazgeçilmezi her gün nerdeyse temizlik yapıyoruz evde.


İşte benim yazım böyle geçicek gibi.Siz neler yapıyorsunuz tatilde?






BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

10 kişi dedi ki

  1. Uyuma kısmına katılıyorum. Her an her yerde uyuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende :) hiç farketmiyor.ortam,zaman..

      Sil
  2. Tatil sehrinde yasayip calistigi icin denize bile sadece pazar günleri gidebilenlerdenim. Yani üzülme denize gidemiyorum diye biz daha vahimiz, deniz var ama gidemiyoruz sen bide bunu düsün... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani o durumda kötü ama en azından gitme şansı olması da güzel :)

      Sil
  3. uyuma kısmı haricinde bazıları benle örtüşüyor müzik dinlemek dizi izlemek oyun oynamak :) criminali sevemedim ya oynuyorum ama arkadaş davetleri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sarıyor bir süre sonra oyuna inan :)

      Sil
  4. Bütün yıl uyuduğum için bende uyumamaya çalışıyorum ben bu yaz :)

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş benimki de aynı geçiyor. Dexter başladı ve internet başındayım tüm gün. Denize gitme imkanım var ailemin yanına döner dönmez kendime kumsala atıcam:)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe