Gelişmeler,Gelişmesizler...

16:35

   Bu ara kendimden,hayatımdan hiç bahsetmediğime karar verdim.Bende fırsat bu fırsat anlatayım dedim.



      Dün oda arkadaşım ''Sulu'' ve okuldan arkadaşım '' Japon'' ile yurttan çıktık.Hava tam kararmıştı o sıralardı yani.Yurttan çıktık,bir cafeye gidiyoruz.Bir ara sokağa girdik.O sırada konuşuyoruz biz.Kimsecikler yok sokakta.Ben tam bir şey anlatıyordum ki o sırada bir ses duydum.Bize adam küfür ederek sözlü tacizde bulundu.Ben hiçbirşey anlamadım.Ağzım açık.Adam bisikletliymiş,yanımızdan geçti gitti.Karanlıkta ne yüzünü gördük ne birşey.2-3 dakika kimse ne kıpırdadı ne konuştu.Hepimiz şok olmuştuk.Çünkü adamın dedikleri yenir yutulur şeyler değildi hakikaten.
Nasıl bir insan 3 tane kıza laf atar ya?Hemde uluorta?Bunun uluorta olmayanı bile ayıp.Yaşını başını almış adam.Allah kimseyi böyle kişilerle karşı karşı getirmesin ne diyim.



     Buarada hayatımda bir gelişme var.Ozzy2'nin arkadaşı Umut (bahsetmiştim önceki postlarımda) faceden bana bir gün mesaj attı.Kardeşimin başına malum olay geldikten 4-5 gün sonra.Geçmiş olsun filan dedi.Sonrada ben okulda yokken benim takıldığım grup sinemaya gitmişti.Bana 

-Sende gittin mi sinemaya diye sordu.Bende -Hayır dedim.Oda 
-Ee gelince beraber gideriz dedi.Filmde Aşk Kırmızı mı neydi.Bende dedimki;
-Ben Nurgül Yeşilçay'ı hiç sevmiyorum ama.Gelemem yani dedim.Oda;
-Tamam o zaman ben yer ayırtıyorum Tuana  dedi.Bende;
-Saçmalama Umut gelemem dedim ya.Umut'ta;
-Tuana sen bilirsin.Ben biletleri alırım.Artık yanımda boş koltuk yanar napalım dedi.Bende;
-Napıyorsan yap o zaman dedim.

Çok sinirlendim.Ya ben napıcam sinemada Umut'la.Tek başımıza gören,duyan yanlış anlayacak sonra.Çok yakın arkadaşım olsa tamam dicem.Giderim.Ama biz daha yeni tanışmışız.Ben seni arkadaş olarak görüyorum.Ne sineması! Sonra sinirim geçti 1-2 saat sonra buna mesaj attım.  


-Umut,sinemaya değilde,hep beraber tabu oynamaya filan gidelim.Hem eğlenceli olur dedim.Oda;

-Niye ki? Beraber giderdik işte.Tamam anladım dedi sonrada.Bende;
-Ben eğlenceli olur diye demiştim dedim.Sen bilirsin dedim.




1-2 gün daha o ne birşey yazdı ne de ben.Okuldada gördüğümüzde ben görmemezliğe vurdum oda konuşmadı.Fakat bir gün grup dolayısıyla konuştuk.O akşam bana yine mesaj attı.


-E benim teklifime hala birşey demedin Tuana diye?Bende;

-Umut seni kırmak istemiyorum ama ben gelmek istemiyorum dedim.Oda;
-Senle beraber 2 kız ardakaşım daha olucak gel işte .Ben seni kesin gelir diye düşünüyordum.Dalga geçicekler benle dedi.Çocuk mu ne Allah'ım buu? Bende;
-Ee umut onlarla git işte.İzle filmini.Ben olmasam nolucak sanki? Hem sen beni o kadar iyi tanımıyorsun ki gelip gelmiceğim hakkında hemen nasıl bir karara varıyorsun? Dalga geçerlerse de artık 1-2 gün sabredersin ne olucak dedim.Oda ;
-Sabredicem artık dedi.Bende daha birşey demedim.


Olay böyle işte.

Ben talihsiz,aşksız,bahtsız,erkek beğenmeyen,beğendikleriyle konuşmaya çekinen 
Tuana'dan 
Sevgilerimle... 

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

1 kişi dedi ki

  1. My spouse and I absolutely love your blog and find most of
    your post's to be precisely what I'm looking for.

    Do you offer guest writers to write content available for you?
    I wouldn't mind writing a post or elaborating on many of the subjects you write regarding here. Again, awesome web site!

    Feel free to visit my blog post :: easterhegg.ch

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe