Dost Var Dost Yok !

02:25

Lise'nin ilk günü tesadüfen karşılaşmıştık onunla.Annelerimiz sayesinde tanışmıştık sanırım.Aynı sınıfa düştük,çok yakın iki arkadaş oldu.O biraz ağlaktı.Herşeye dayanamaz ağlar,alınırdı,herkesin her dediğini kafasına takar da takar,büyütürde büyütürdü.Böyle derken küse barışa 2 sene geçirdik. 3.senemizde aramızda hafif kavak yelleri esiyordu.Baya büyük kavgalar etmeye başladık.Artık herkes alışmıştı bizim kavgalarımıza.O küserdi,konuşmazdı benle.Neye alındığını falanda artık merak etmiyordum,en başlarda neye alındın diye sorardım ama sonradan baktım herşeye alınıyor.Her küsmemizde bütün sınıf bilirdi küs olduğumuzu.Neyse 3.seneyide atlattık 4 daha rahat geçti o kadar küs mevzuları olmadı.



Şimdi 5.yılımızdayız.Aynı üniversiteyi kazandık,aynı yurtta kalıyoruz,aynı odada yaşıyoruz.Ne büyük aptallık ettim diyorum sadece.Annemler ''Kızım siz onunla normalde anlaşamıyorsunuz çok,orda aynı odada hiç yapamazsınız'' dedi de ben dinlemedim.Neden bilmiyorum.Hep yine alınıcak birşeyler buluyor kendince.Alınıyor,sayıyor bende cevap vermiyorum.İçime atıyorum,en sonunda bir patlicam görücek yani.Yurtta her yere illa beraber gidicez,her gittiğim yere onuda çağırıcam,ortak arkadaşlarımızla onsuz konuşmicam,her kimse onla konuştuğum şeyleri harfi harfine ona anlatıcam.Bu ne ya.Bu ne çile.En son olayımız malumunuz ben yurttan çıkmak üzereydim bir ara o.Bizim yurt müdürüde yerime birini bulucakmış(annemler konuştu benim haberim sonradan oldu).Biz son 2 ay parayı ödemeyelim diye sırf.Bu geri döndüğümün gecesi annem gittikten sonra konuşmaya başladı;

-Tuana neden geldin ki sen?Bütün yurda rezil oldun!Herkes senin rezaletini konuşuyordu dün.
-Konuşurlarsa konuşsunlar kime ne ki.
-''İkiyüzlü'' senin arkandan az gülmemiştir ha.
-Aman o açsında kendi g*tüne gülsün.
-Bu arada odaya da başkası gelcekmiş hiç söylemiyorsunuz.
-Benimde haberim yoktu,zaten kesin birşeyde yokmuş ki.Annemler dedi banada.
-E o zaman annene de ki kendi kızı olsa başkası odaya başkasını  getirse ne der acaba yıkar ortalığı heralde dedi.
-Bende ayıp ediyorsun artık ama.Anneme ne dil uzatıyorsun.Onun kızı olduğu için katar tabi.Seninkide katsaydı dedim bende.



O gece hiç konuşmadık.Sabahta.Akşam dertlenmiş bana anlatmaya başladı kendince.Hep böyle yapar zaten,dertlenir benle konuşur alır tavsiyelerimi,fikirlerimi sonra konuşmaz,susar.Ben tavır yapmamaya çalışıyorum aynı odadayız,kaç yılımız geçmiş beraber.Ama onun yaptığı cidden ayıp.Şimdide twitterdan bir arkadaşıyla yazışmalarını yazıyorum size;

-Arkadaşı; Hakettiği gibi davranmıyor ona çünkü hala anlamaya çalışmıyor onu canım
-Artık anlamaya çalışsa da boş onun için yaptığım her şey de boşmuş aslında.biz birbirimize yeteriz boşver :)
-Arkadaşı; Başkalarını görünce seni unutabilecek karaktere sahip biri haketmemişti hiçbir şeyi ve evet kesinlilkle birbirimize yeteriz:)

Ya sen kimsinde benim hakkında böyle şeyler söylüyorsun.Pislik arkadaşı ya.Gerizekalı.Ben ne zaman birini görünce unuttum onu.Aptal şey.Ne çocukça davranışlar bunlar.Sonradan bu lafları yiyecekler ama ben birşey demiyorum yinede.Allah versin cezalarını.Seneye kurtuluyorum inşallah,kudursun dursun sinirinden artık.Allah seneyeki oda arkadaşına sabır versin.Ben dayanacağım kadar dayandım.Artık yeter..





Kim mi bu arkadaşım tabikide ''Sulu''

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

8 kişi dedi ki

  1. Bence hic takma bosver de gec. Kendini uzmeye yipratmaya degmez. O konusmuyor mu sende konusma . Ayrica ne o cocuk gibi her yere senle gidecek filan bosver hangi arkadasinla gitmek istiyorsan git. Anlamasi lazim hayatin onun cevresinde donmedigini.
    Herseyi gectim son yazismalar hic hos degil . Ben burdan anlayamam ama insan kendine yazilip yazilmadigini anlar boyle yazilarin. Bunca yillik arkadasin gecip baska biri ike biz birbrimze yeteriz diyorsa zaten sorun vardir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sorun olduğu belliydi aramızda.Ama ikimizde hiçbirşey olmamış gibi yaşamaya devam ediyorum.Kesinlikle insan anlıyor kimse yazdığını ,hele ki bu 4-5 yıllık arkadaşınsa kime yazdığını gayet anlıyorsun.İnşallah anlar canım.tavsiyelerin için teşekkürler :)

      Sil
  2. amannn takmaa canım benim hayatımada böyle arkadaşlar çok girdi onlar anca kendilerini düşünürler senin duyguların umrunda olmaz boşver öyle insanlar vakit kaybı sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan bir yerde üzülüyor diye düşünüyorum ben.Kaç sene geçirdik ama boşunaymış heralde.

      Sil
  3. Kesin Akrep burcu bu arkadaş.. Bir tek saçma sapan küsmeler onlarda görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D haha Akrep burcu değil canım başak.İkimizde başak burcuyuz.Ondan mı oluyor ne :D

      Sil
    2. Evet bayan başaklarda bu var, arkadan konuşma, sadece onunla konuşacaksın onunla her şeyi yapacaksın..başkası ile asla görüşmeyeceksin..:) Tecrübe ile sabittir..Senin de başak olman ilginç ama yükselenin kesin farklıdır:)

      Sil
    3. yükselenim aslan benim .evet onda biraz dedikoduculuk var.Hatta aşırı derece. :)

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe