Bir Öpücük Nelere Kadir?

02:23


Olaylar 5 gün önce yaşandı.Biz kızlarla kafetaryada oturuyorduk.Kızlardan Tuçe siz böyle yapamazsınız deyip öpücük attı.Bende niye yapamicakmışız al sana deyip tam öpücük attım ki o sırada karşı masada oturan çocuklardan (2 tane vardı ) gülmeye başladılar.Bende gülmeye başladım.Allah'ım ne kadar komikti anlatamam.İşte böyle biz gülerken o gün çıkışta tam metroya binicez bu çocuk.Şaka gibi.Sonraki gün sabah biz derse girmedik ''Japon'' la.Bir masaya oturduk.Bir baktım ki yan masada oturuyor çocuk.Yine aldı beni bir utanma.Sonraki gün çok şık olmuştum Allah için.O gün de kafeteryada otururken çocuğun köşede bizim masayı dikizlediğini hissettim,bende baktım doğal olarak.Ama rahatsız oluyorum ben öyle.
  Sonra dün okula gitmedim işte.Bugün de çocuk mesaj atmış.Bana facebooktan.Hiç sevmem sosyal ağ içerikli aşkları.Neysede işte çocuğun mesajları çok duygusaldı.Mesajı sizlerle paylaşıcam;


'' Merhaba Tuana 

Adını öğrenmiş olmak hoş .Bütün okulu alt üst ettim ve yaklaşık 4 günlük arayışım, 11:29 sularında, nihayet sonuç verdi. 
Söylemek istediğim şey… Bu günlerde sürekli görüyorum seni ya da görmeye çalışıyorum, bilmiyorum. Dersim olmadığı halde okula geldiğimi göz önüne alırsak,görmeye çalışıyorum demek daha doğru olur. Senin de beni fark ettiğini biliyorum, ya da ben öyle düşünüyorum. Eğer öyle değilse, Çok büyük bir pot kırdım demektir… Bu pot üzerine mesajımı ciddiye almazsan daha iyi olur sanırım. Doğruyu söylemek gerekirse, yanına gelmeyi çok düşündüm ama heyecan patlaması yaşayıp saçmalayacağım için yapamadım ve klavyenin arkasına saklanmayı tercih ettim. Seninle tanışmayı çok isterim.
İyi geceler… Nasıl sabah olur ki şimdi… ''


Çocuğun beni günlerce araması çok hoşuma gitti.Gitmedi değil.Ama tipi hiç benim aradığım gibi değil.İnsan ilk sevgili olacağı insanı daha iyi seçmek istiyor.Bu kadar zaman bekledim,en iyisi olsun istiyorum.Beklediğime değsin istiyorum.Bu zamana kadar kötü bir kişi tarafından aldatıldığım,ihanete uğradığım için seçici davrandım.Ama şimdi o kadar katı değilim olaylara karşı diye düşünüyorum.Çocuğa cevap olarak

Kusura bakma ,tanışmak istemiyorum .

yazdım.Ben lafı dolandırıp,tanışalım,arkadaş olalım deyip çocuğu kullanıcak değilim.Hemde hiç.İstemiyorsam çocuğu neden ümitlendireyim ki.Böyle işte olay.

Yine başınıza kaldı kız kurusu Tuana.

Hadi Hayırlısı.

Sevgilerle,Aşklarlaa...

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. ona bir şans vermelisin bence...

    YanıtlaSil
  2. uuu çok serttttttttttt :)

    bence de bir şans vermeliydin içim ısındı çocuğa

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe