Mini Etek Giymek

02:51




Merhaba ,merhaba,
Bugün günlerden salı.Bugün dolu dolu bir gün yaşadım ben yine.Dün hastaydım bildiğiniz gibi.Bugünde hazırlandım,pazar günkü kendime aldığım (mini) bir etekle,yeni aldığım gömleğimi giydim.Makyajımı da yaptım.Gayet sürdüm,sürüştürdüm.Yüzümdede sivilceler çıktı bu arada,moralim yerle bir.Nasıl geçicek ben bilmiyorum.Neyse işte okula gittim.Sınıfa bir girdim.Herkesss 

-Aaaaa Tuanaaa sen hasta değilmiydin ? Bu ne hall? Hastalık halinde mi güzel senin böyle?  Mini miniler de çok yakışmış? 

Filan diye muhabbetlere girdi sınıftakiler.İşte neyse ben okula 2 ders için gitmişim meğersem,bilsem gitmezdim doğrusu.11 De bitti dersim,sonra kalktım yurda geçicem.''Japon'' beni aradı.Kalk bizim yurda gel diye.Bende dedim git.Sonra gittim bunların yurduna,oturduk filan.Dedi hadi birşeyler yapalım.Bende dedim tamamm yapalım.Hiç kaçar mı benden.İllaki gezicem.Sonra kalktı,hazırlandı,bir cafeye gittik..Ben çok acıkmıştım..Ne yedim tahmin edinn? '' Izgara Tavuklu Sezar Salata'' .İnanabiliyor musunuz? Acıkan ben onu yedim.Ve midem hepten kötü oldu.Sonra biz kalktık okula gittik.Sabah derse girmeyen ''Japonla'' okula yakışıklı çocuk kesmeye kafetaryaya gittik.Şaka gibi.Çok komikti.Sonra kalktık ordan da tatlı yemeye gittik.Brownie yedik kalktık.En sonunda.Sonra ben tam yurda geldim uyudum.


Bana bir mesaj.

''Kalk hadi,gezmeye gidiyoruz'' Mesaj Tuba'dan.Kalktım gittim orayada.Saat 9 olmuş ben gezmeye yeni gidicem.Gittim filan işte.Oturduk.Ozzy2 nin yakın arkadaşı Umut da orda.Oda bana asılıyordu doğrusu pek birşey demek istemiyorum ama.Neyse işte sohbet ettik filan.O sırada Tuba bana bir ara laf soktu;
-Tuana zaten arada bizimle takılıyor ?Aklına gelince dedi.Şaşırdım bişi diyemedim valla.

Sonra sahile çıktık yürümeye hepberaber.Umut tutturdu resim çektirelim diye.Tamam çektirdik.Sonrada Ozzy2yle Umut bana ortada yürü sen,biri alıp götürür seni diye şakalar yapmaya başladılar.Neyse işte burda bişey olmadı.Da gece 1 gibi Umut mesaj attı.

-Bugün ki kıyafet uyumunu sevdim diye.Bende;
-Sen ne anlarsın ki kıyafetten gibi bir laf ettim.Sonrada sen beni mi inceledin hem dedim.Oda;
-Evet inceledim demez mi?

Tamam dürüst olursun da yuhhh bu kadarda değil diye düşünüyorum ben.Yanlış mı düşünüyorum.Bana biri birşey desin.Tamam belki gözün kaydı filan ama  insan apaçıkda demezki.Ayıpp.!!

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

7 kişi dedi ki

  1. kötü bişi dememiş ki cnm. kıyafet uyumunu beğendim demiş.
    sana ilgisi var demekki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgisi var galiba evet.bilmiyorum kıyafet uyumunu beğendim demesine şaşırmadım ben hani o kadarda direkt söylemesine takıldım ben. :D

      Sil
  2. Erkekler bizim gibi dolaylı konuşup, ima etmeyi beceremiyorlar. Ondan sanırım bu direk söylem. Ayrıca dürüst olmak gerekirse, güzel birini hepimiz inceliyoruz;) Söylecek kadar cesurmuş hemde ilgili..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da doğru bende yakışıklı birini gayet inceliyorum ama gidip de uyumun çok iyi olmuş demedim hiç.Neyse evet gayet cesur cidden. :D ilgili biri evet.sağolsun.

      Sil
  3. Kendi çapında asılmış işte :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe